Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ensimmäinen dieselautoni

<< < (13/19) > >>

Naussi:
Kaikki suomessa myytävä dieseli on toimivaa, kunhan katsoo että pakkasenkestävyys on ok. Dieselsuodatin vaihtoon tarpeeksi usein, se on se ongelma talvisin. Paljon ajettuun joku Fortekäsittely suodattimen vaihdon yhteydessä.
Hiukkassuodatin malliin ei mitään Esson miesten neuvoja.
Puheet laatueroista on laseboa. Suomalainen diesel on happirikkaampaa ja rikittömämpää, kuin esim. idässä. Siksi kuluttaa hiemän enemmän suominaftalla.

560FMK:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 31.12.2014     kello on 14:32 ---Skoda Felicia 1.9D. Paras Diesel auto tähän mennessä :)

--- Lainaus päättyy ---
Oot jääny aika paljosta paitsi. ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 31.12.2014     kello on 14:32 ---Skoda Felicia 1.9D. Paras Diesel auto tähän mennessä :)

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK -  4.01.2015     kello on 11:28 ---Oot jääny aika paljosta paitsi. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla samasta syystä paras kuin mun entinen Jetta. Halpa hankkia ja käyttää, suhteellisen luotettava, osaa huoltaa ja korjatakin itse ja vähän vikoja.

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  4.01.2015     kello on 13:30 ---Taitaa olla samasta syystä paras kuin mun entinen Jetta. Halpa hankkia ja käyttää, suhteellisen luotettava, osaa huoltaa ja korjatakin itse ja vähän vikoja.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin. Ja meni vielä vähällä polttoaineella :)

perho-ukko:
Ensimmäinen oli -74 mallin MB 220,115 korilla !

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View