Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ensimmäinen dieselautoni

<< < (4/19) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 29.12.2014     kello on 11:58 ---Minusta ST1 ja niitten kehitys biopolttoaineissa on pelkästään myönteistä jos aineita käytetään eikä jätetä seisomaan. Biojätteen hyödyntäminen polttoainevalmistuk sessa on mielestäni parasta mahdollista kierrättämistä. Huomattavasti fiksumpaa kun peltojen antimien käyttö polttoainevalmistuk seen ruuan sijasta mitä muut tekee.

--- Lainaus päättyy ---
Olen täysin samaa mieltä.... :)
Silti en halua levää tankkiini.

HiTec:
Nyt olen itse kokeillut ST1:n ihme-dieseliä kahdesti ja no more! >:( Moottori tuntuu kumman tukkoiselta ja kovemmissa pakkasissa tyhjäkäynti on ihan nollissa. Tänäkin aamuna jouduin oikein kaasua polkemaan että sain C5:n edes käyntiin ja edelleen pitämään jalkaa kaasulla jonkin aikaa tyhjäkäynnin tuntumassa, jotta sain sen jäämään käymään tyhjää :-X Nesteen tavallisella, saati Pro:lla ei ole moisia oireita, aina on ollut laakista C5 käynnissä polkemati ja myös jäänyt käymään ongelmati => enää ei ST1:n dieseliä lirutella allekirjoittaneen autojen tankkiin vaikka jonkun centin halvempaa olisikin Thumbd

virpimu76:
Aina tankatessamme st1  löpö ei riitä....samalle matkalle eri asemalta  ja riittää..=testattu muuan kerta ja st1 ei tankata,jos ei ole ihan pakko >:(

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.12.2014     kello on 23:05 ---Nyt olen itse kokeillut ST1:n ihme-dieseliä kahdesti ja no more! >:( Moottori tuntuu kumman tukkoiselta ja kovemmissa pakkasissa tyhjäkäynti on ihan nollissa. Tänäkin aamuna jouduin oikein kaasua polkemaan että sain C5:n edes käyntiin ja edelleen pitämään jalkaa kaasulla jonkin aikaa tyhjäkäynnin tuntumassa, jotta sain sen jäämään käymään tyhjää :-X Nesteen tavallisella, saati Pro:lla ei ole moisia oireita, aina on ollut laakista C5 käynnissä polkemati ja myös jäänyt käymään ongelmati => enää ei ST1:n dieseliä lirutella allekirjoittaneen autojen tankkiin vaikka jonkun centin halvempaa olisikin Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Mielenkiintoista.
Lainasin siskoltani diesel Octavian yli joulun ja hän kertoi, että se kylmällä käynnistettäessä käy huonosti hetken. Hän tankkaa lähinnä ST1 asemilla Tankkasin siihen Neste Prota ja minkäänlisia ongelmia ei ollut. Tänään hän itse oli autolla liikenteessä ja kysyin mitä auto tykkäsi aamupakkasesta, heillä oli ollut runsaat -20c. Oli kuulemma käynnistynyt ihan nätisti. Ilmeisesti noissa on eroja.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.12.2014     kello on 10:46 ---No eihän tuo Weban ruoka tuossa ajotietokoneessa tietenkään näy.

--- Lainaus päättyy ---

Miksei? Mittaahan se vehje polttoaineen määrää tankissa. Ja uskoisin, että ajo lämpimälä moottorilla jopa vähentää kulutusta Webaa käytettäessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View