rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vapaa BMW -keskustelu  (Luettu 65680 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vapaa BMW -keskustelu
« Vastaus #210 : 19.02.2015 kello on 13:05 »
Ja ihaa ollaan mielissään jotta nuori tytön hulpakko,viitsi edes kirjotella meidän vanhojen ukon köriläitten kanssa ;) :D :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #211 : 19.02.2015 kello on 13:08 »
Ja ihaa ollaan mielissään jotta nuori tytön hulpakko,viitsi edes kirjotella meidän vanhojen ukon köriläitten kanssa ;) :D :D

Ette Te niin vanhoja ole ja minä enää nuori  ???

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #212 : 19.02.2015 kello on 13:23 »
Onko itsekritiikki kirosana tällä saitilla? Vai sallitaanko kaikki aivopierut ja eritoten jos ne ovat vastakkaisen sukupuolen esittämiä?

No onhan täällä tuo hiekkalaatikko-osio,- mutta pidetään nyt jo pelkästään toistemme kunnioituksen vuoksi jotain tasoa. Ei kait tämä saitti voi olla myöskään mikään terapeuttinen väline ihmisten pahoinvoinnin hoitoon.!?
Jos täällä itkee kovaan ääneen omaa epäonnistumistaan niin mistä se kielii? No omasta epäonnistumisestaan tietty.
Alatyyli on viihdyttävää vain pienissä muodoissa ja silloinkin harkiten muuten koko hommasta menee maku.

Ymmärtänette mistä minä nyt puhun,,,,,,,, t migel Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #213 : 19.02.2015 kello on 13:29 »
Onko itsekritiikki kirosana tällä saitilla? Vai sallitaanko kaikki aivopierut ja eritoten jos ne ovat vastakkaisen sukupuolen esittämiä?

No onhan täällä tuo hiekkalaatikko-osio,- mutta pidetään nyt jo pelkästään toistemme kunnioituksen vuoksi jotain tasoa. Ei kait tämä saitti voi olla myöskään mikään terapeuttinen väline ihmisten pahoinvoinnin hoitoon.!?
Jos täällä itkee kovaan ääneen omaa epäonnistumistaan niin mistä se kielii? No omasta epäonnistumisestaan tietty.
Alatyyli on viihdyttävää vain pienissä muodoissa ja silloinkin harkiten muuten koko hommasta menee maku.

Ymmärtänette mistä minä nyt puhun,,,,,,,, t migel Thumb

Ok migel...perille meni..Olen taas viikon hiljaa,,saatte olla rauhassa..alkaa nyt heti... :-*

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #214 : 19.02.2015 kello on 13:34 »
Minun tietääkseni,tämä foorumi ei ole sidoksissa mihinkään uskonlahkoon,joten sallitaan pienet alapään jutut ;) Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:04
« Vastaus #215 : 19.02.2015 kello on 13:49 »
Minusta tässä ei ole ollut ketään loukkaavaa esillä (txtiä tai kuvaa) - ainoastaan linkki kuvaan.. Se kuka linkin avaa, noin yleiselläkin tasolla, ottaa riskin mitä löytyy.. Toisaalta kun bemaripimu on ite aloittaja, koen että hänellä on enempi 'oikeutta' ohjailla keskustelua haluamaansa suuntaan.

Vähän niinkuin karaokebaari; ei pidä mennä, jos ei myötähäpeää kestä  :laugh: ;D

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #216 : 19.02.2015 kello on 13:52 »
Minusta tässä ei ole ollut ketään loukkaavaa esillä (txtiä tai kuvaa) - ainoastaan linkki kuvaan.. Se kuka linkin avaa, noin yleiselläkin tasolla, ottaa riskin mitä löytyy.. Toisaalta kun bemaripimu on ite aloittaja, koen että hänellä on enempi 'oikeutta' ohjailla keskustelua haluamaansa suuntaan.

Vähän niinkuin karaokebaari; ei pidä mennä, jos ei myötähäpeää kestä  :laugh: ;D
Just näin ;) Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:25
« Vastaus #217 : 19.02.2015 kello on 14:36 »
Ok migel...perille meni..Olen taas viikon hiljaa,,saatte olla rauhassa..alkaa nyt heti... :-*

Käyköhän niinkuin Tiplomaatille...    ::)    ;D

• Kalustoon kuuluva
« Vastaus #218 : 19.02.2015 kello on 14:43 »
Käyköhän niinkuin Tiplomaatille...    ::)    ;D
Eli hyvin ;) Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.06.2024 kello on 18:42
  • Strömma Kemiönsaari
« Vastaus #219 : 19.02.2015 kello on 17:17 »
Minun tietääkseni,tämä foorumi ei ole sidoksissa mihinkään uskonlahkoon,joten sallitaan pienet alapään jutut ;) Thumb

Oli kyse hyvästä mausta eikä mistään uskonlahkosta enkä osaltani halua alapääjuttujen leimaavan tätä saittia. Luulisi niille löytyvän omat osionsa jonkun muun käyttäjäpiirien taholla ja senssipalstat erikseen!
Keskitytään nyt itse aiheeseen joka käy ilmi ihan saitin nimestä jos se on unohtunut.                  t migel

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.11.2025 kello on 12:10
« Vastaus #220 : 19.02.2015 kello on 17:39 »
Eikös tuossa tatskassa pitäisi lukea exit only :laugh:
Ja en kuulu kirkkoon,enkä muihinkaan lahkoihin. Enkä aja bemarilla.

• Vieras
  • Vs: Vapaa BMW -keskustelu
    « Vastaus #221 : 19.02.2015 kello on 17:45 »
    Män olen joskus -80 luvulla kokeillut 316 bemaria, mut ei se
    Säväyttäny millään lailla. Parempi oli Taunus 1600
    sillä oli hyvä vetää vaunuakin.

Mutta tämä vain minun kokemus.

Tutulla oli -70 luvulla 2002tii se oli aika liukas.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
    « Vastaus #222 : 20.02.2015 kello on 16:28 »
    Tyttären poika oli n.3v kun se tunnisti kaikki vastaantulevat pemarit. Kyselin siltä kerran parkissa minkä auton se haluaa isona, poika vastas, pemarin mutta semmosen joka ei ole ihan p*ska, täytyy sanoa että nauroin kippurassa. Sitte kysyin eikö papan ooppeli kelpais (2.2 sport farkku vectra) olis kuulemma työautoksi kelvannu ;D pikkusen pikkuvanha oli poika jo sillon
    1.6 taunus oli kyllä hyvä auto Thumb

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:20.09.2025 kello on 21:53
    • Only dead fish go with a flow
    « Vastaus #223 : 21.02.2015 kello on 00:17 »
    Miltähän osin se taunus on autoksi alkanu? Mullaki on tanarista kokemuksia, ei vain yhtään hyviä. :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:33
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.