rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vapaa BMW -keskustelu  (Luettu 65671 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Vapaa BMW -keskustelu
« Vastaus #60 : 17.12.2014 kello on 16:50 »
Minä taas ehdottasin vapaita ajoharjoitteluratoj a lisää, siellä sais opetella ja kokeilla autojaan suljetulla alueella.
Ennen oli melkeen joka järvellä talvisin rata jota mekin pidettiin omilla kustannuksilla auki, sitte viherpiiperöt keksi kuinka vaarallista sekin on ja homma kiellettiin Thumbd Väitän että me jotka harjoteltiin osattiin myös käsitellä autoa paremmin kun nykyset kuskit. Tältäkin järvenjäältä on oppinsa hakenut yksi juniori Suomen mestari ja lukuisia muita rallia harrastaneita, itse mukaan luettuna

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #61 : 17.12.2014 kello on 16:52 »
Minä taas ehdottasin vapaita ajoharjoitteluratoj a lisää, siellä sais opetella ja kokeilla autojaan suljetulla alueella.
Ennen oli melkeen joka järvellä talvisin rata jota mekin pidettiin omilla kustannuksilla auki, sitte viherpiiperöt keksi kuinka vaarallista sekin on ja homma kiellettiin Thumbd Väitän että me jotka harjoteltiin osattiin myös käsitellä autoa paremmin kun nykyset kuskit. Tältäkin järvenjäältä on oppinsa hakenut yksi juniori Suomen mestari ja lukuisia muita rallia harrastaneita, itse mukaan luettuna
Puhut vähän mutta asiaa Thumb

• Vieras
  • Vs: Vapaa BMW -keskustelu
    « Vastaus #62 : 17.12.2014 kello on 16:54 »
    ^^                                                                                                                                                                                                                       ei tykkää nuo ympäristön suojeliat enää jääradoista,,muuten on hyvä harjoitusratana   

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:40
    • viva la France
    « Vastaus #63 : 17.12.2014 kello on 17:37 »
    Et voi olla tosissas ;) Ja saisko perustelun?

Saattaa se 100hv autoilia harkita mitä tekee, kun taas henkilö jolla on auto 300hv ja kiusa mielessä ei osaa harkita.
    Ei siihen sen kummempaa tarvitse.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #64 : 17.12.2014 kello on 17:40 »
    Saattaa se 100hv autoilia harkita mitä tekee, kun taas henkilö jolla on auto 300hv ja kiusa mielessä ei osaa harkita.
    Eipä yhtään kolaria tullut ja ohitukset järjen kanssa ;) :D En minä ainakaan 100hv vehkeellä lähde rekkaa ohittamaan,pitä olla pitkä suora tai lentokenttä ;)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
    « Vastaus #65 : 17.12.2014 kello on 17:46 »
    Voi se älli loppua sillä 100 heppasen kuskillakin Thumbd kyllä teho on poikaa :laugh: Ohitukset onnistuu turvallisemmin kun vehkeet kiihtyy eikä tarvii roikkua ohitettavan vierellä. Motskarilla tulee kyllä ohiteltua, tuo auto vaatii jo pitkän suoran ja siltikin pelottaa

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:33
    • Janakkala
    « Vastaus #66 : 17.12.2014 kello on 17:47 »
    Oma harraste BMW  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:40
    • viva la France
    « Vastaus #67 : 17.12.2014 kello on 17:51 »
    Oma harraste BMW  :)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Hieno, kyllä passaa cruisailla kauniina kesäpäivänä luu akkunasta ulkona.

• Vieras
  • Vs: Vapaa BMW -keskustelu
    « Vastaus #68 : 17.12.2014 kello on 17:54 »

Juuri noin se menee, silloin kun mulla oli moottoripyörä joka kiihtyi 0-100km/h alle neljän sekunnin niin kyllä sillä tuli tehtyä myös ohituksia joita ei ole enää sen koommin tullut tehtyä ja täytyy tunnustaa, pitihän sitä suorituskykyä myös näyttää vaikka näin jälkikäteen se tyhmältä tuntuukin.

Joka ostaa tehokkaan auton niin onko ketään joka ei ole halunnut näyttää auton tehoa muille kanssa-autoilijoille, rohkeasti vain käsi pystyyn, ei välttämättä tarvitse sitä täällä tunnustaa kun ei sitä kukaan uskone, en minä ainakaan.  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #69 : 17.12.2014 kello on 18:41 »
    Juuri noin se menee, silloin kun mulla oli moottoripyörä joka kiihtyi 0-100km/h alle neljän sekunnin niin kyllä sillä tuli tehtyä myös ohituksia joita ei ole enää sen koommin tullut tehtyä ja täytyy tunnustaa, pitihän sitä suorituskykyä myös näyttää vaikka näin jälkikäteen se tyhmältä tuntuukin.

Joka ostaa tehokkaan auton niin onko ketään joka ei ole halunnut näyttää auton tehoa muille kanssa-autoilijoille, rohkeasti vain käsi pystyyn, ei välttämättä tarvitse sitä täällä tunnustaa kun ei sitä kukaan uskone, en minä ainakaan.  ;)

Minäää tunnustan,,kon pitää osata oikeesti käsitellä moista värkkiä, kun on muitakin liikenteessä,,niin enpä ala vtuileen muille vaan kiltisti ajelen...vaan kun tie on tyhjä  silloin saatan testailla jotain kivaa  muutenhan mä ajelen 80km/h hjyvin kiltisti...
    Tietty se myös ett mulleioo ketään kyytiss..ko pelleillään..jos

Eikä nämä vanhukseni enää niin tehokkaita oo :laugh:

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:43
    « Vastaus #70 : 17.12.2014 kello on 20:25 »
    ..vaan kun tie on tyhjä  silloin saatan testailla jotain kivaa  muutenhan mä ajelen 80km/h hjyvin kiltisti...

Kuljen muuten 86:tta sunnuntaina aamupäivällä, toivottavasti ei ole testipäivä?

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 10:33
    « Vastaus #71 : 17.12.2014 kello on 22:30 »
    No noissa tehovehkeissä tulee se ongelma kiihtyvyyden myötä, että vauhti ohitettavaan letkaan nousee liikaa. Paluu letkaan muuttuu taitolajiksi..... isot pojat on kertonu...

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #72 : 18.12.2014 kello on 02:34 »
    Kuljen muuten 86:tta sunnuntaina aamupäivällä, toivottavasti ei ole testipäivä?

Eipä huolta  ;)  seisoo tällä hetkellä :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
      • East Coast Fellows
    « Vastaus #73 : 18.12.2014 kello on 08:49 »
    No noissa tehovehkeissä tulee se ongelma kiihtyvyyden myötä, että vauhti ohitettavaan letkaan nousee liikaa. Paluu letkaan muuttuu taitolajiksi..... isot pojat on kertonu...
    Omista kärryistäni olen löytänyt pari poljinta. Toisella säädetään nopeutta ylös ja alas. Toisella vain alas. Sillä oikeanpuoleisella voi säätää nopeutta aivan portaattomasti, eli ihan pakko ei ole sitä nopeutta nostaa liian suureksi. Sopivaksi voi kyllä nostaa nopeastikin. Kuitenkin tarvittaessa sitä nopeutta saa äkkiäkin ja paljokin, mutta siihen ei ole Suomessa tarvetta.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:36
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #74 : 18.12.2014 kello on 08:52 »
    Sama vika, eikä tehokkaalla ohitettaessa ole ihan pakko vetää tappiin saakka. Voi kiihdyttää ja sitten löysätä ajoissa.