rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista  (Luettu 10678 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:20
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Diplomaatin kanssa eri mieltä !

Virpimulle, ei kävelysauvoilla !

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Diplomaatin kanssa eri mieltä !

Virpimulle, ei kävelysauvoilla !

No ei nämä nykysolttupojut nyrkeilläkään pärjää  :laugh:  :laugh:  aseethan on jo tilanteeseen jouduttaessa pöllitty ja myyty nokkelampien toimesta :-*

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Diplomaatin kanssa eri mieltä !

Virpimulle, ei kävelysauvoilla !
Mutta,kun asia on näin,vaikka miten päin katsotaan.. Itä suomi kohta ryssien aluetta,ja taanoin myytiin varuskunta alueen ulkopuolelta maata tonne idän suuntaan..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:20
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
"vois kyllä myydä koko paskan vaikka venäläisille! Niin,kuin nytkin tehdään..."

Ei vois, eikä tehdä !

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Mutta,kun asia on näin,vaikka miten päin katsotaan.. Itä suomi kohta ryssien aluetta,ja taanoin myytiin varuskunta alueen ulkopuolelta maata tonne idän suuntaan..
niinpä tekivät  suomipäättäjät ihan pihalla :-\

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:11
  • Kotkan poikii ilman siipii
Minä aattelin itsekseni alkuviikosta kun huomasin että Tuntematon sotilas tuleekin päivällä niin otankin jallu pullon sohvan  viereen ja kattelen leffaa naukkaillen jallua ja jos vaikka torkahtaa niin ei se haittaa kun sen on nähnyt niin monta kertaa ett sen osaa ulkoa. No ei se onnistu kun tytär soitti meidät itsenäisyyspäivä lounaalle ja vaarinhan pitääkin leikkiä pikku vintiöden kanssa. Illalla kotona laitan kyllä kynttilät ikkunalle palamaan niin kuin joka itsenäisyyspäivä ollaan tehty.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 10:20
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Diplomaatille ja Virpimulle, raja Suomen ja Venäjän välillä menee juuri siinä, missä se menee.

Jos nyt tätä aihetta halutaan jatkaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Ja se on ihmeelistä jotta linnan juhliin,ei KUTSUTA Näitä meidän kaikkia veteraaneja,vaan joku,helvetin Eduskunta menee ohi,ja nämä saatan homopuppelit!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Diplomaatille ja Virpimulle, raja Suomen ja Venäjän välillä menee juuri siinä, missä se menee.

Jos nyt tätä aihetta halutaan jatkaa.

Nii menee VIELÄ TÄNÄÄN katellaan missä se on huomenna    rakas viinimestari   ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:05
  • Kulkija
Ja se on ihmeelistä jotta linnan juhliin,ei KUTSUTA Näitä meidän kaikkia veteraaneja,vaan joku,helvetin Eduskunta menee ohi,ja nämä saatan homopuppelit!

Tarvisi aika ison stadionin ja paljon hoitohenkilökuntaa. Kaikesta huolimatta juhlan tarkoitus on toinen.

Vähän rauhallisemmin voisi....  :o

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Onneksi suomessa on vielä armeija, kohtuullisesti ase arsenaalia ja mikä tärkeintä halu ampua.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Tarvisi aika ison stadionin ja paljon hoitohenkilökuntaa. Kaikesta huolimatta juhlan tarkoitus on toinen.

Vähän rauhallisemmin voisi....  :o
Niinpä mutta ois oikeutusesti oikein,mihin se tämä p*ska valtio meidän vero markkoja käyttä,muuta kun turhuteen!!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Onneksi suomessa on vielä armeija, kohtuullisesti ase arsenaalia ja mikä tärkeintä halu ampua.
Itään päin paskan vertaa!!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Onneksi suomessa on vielä armeija, kohtuullisesti ase arsenaalia ja mikä tärkeintä halu ampua.

Se vaan ei auta räiskiä miten sattuu.....halua ampua kyllä varmasti löytyy,,mutta se kuka osuu ja kehen onkin jo ihan eri juttu :laugh:  :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Ensin lainataan rahaa Kreikalle,ja itse otetaan lainaa sit Hyvä Suomi Thumb Kyllä tää p*ska nähty jo moneen kertaan!!!