Kirjoittaja
Aihe: Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari! (Luettu 33432 kertaa)
« Vastaus #61 : 27.10.2014 kello on 17:21 »
Ei tässä ketjussa pystytä päättämään sitä, mihin ihmiset haluavat ulkomaanmatkailusta kirjoittaa. Se jakautuu sen mukaan, minkä hengestä yksilö tykkää, mistä kokee parhaiten vastauksia kysymyksiinsä ja tietoa saavan, ja mitä paikkoja ylipäänsä tietää olemassa olevan. Ajoittain joku yrittää kysellä Suomi24:lläkin.  Org tullee varmasti jatkossakin olemaan se kaikille avoin vaihtoehto, ilman sekopäitä ja riidanhaastajia. Toki Etuteltan ulkomaanosastollaki n on ajoittain hyvää tietoa, kun vaan jaksaa sitä kaiken muun seasta etsiä. Mutta se on harvojen yksilöiden ansiota, ei SFC:n.
« Vastaus #62 : 27.10.2014 kello on 18:37 »
Kahtaenvaihda, toimii siellä muitakin....ja miksei saisi toimia myös ne samaa reittiä joka vuosi ajavat.....onhan jokaisella vapaus matkustaa niin kuin matkustaa.....Kyllä siellä meitä muilla lailla kulkevia ihan yhtä lailla on kuin täälläkin!
Ja edelleen, sitä parempaa palstaa ja myös moderoitavaa, sinne olen ajamassa.....ja hakemassa ja miettimässä ja kuulostelemassa erilaisia vaihtoehtoja....
t.Kaarina
Of course, lähinnä tarkoitin ettei siellä paljon muuta kirjoiteta , Soleil jonkinverran ja Sinä tietenkin eli välillä joku muukin juttu kuin Algarven kaupan takapiha  (minne saa kaikki mennä ketkä haluaa ,en ole vastaan) Enemmän lehdessä on matkakertomuksia ja VOP lehdessä, sekä eri blogeissa mitä täällä meillä näkyy. Jotenkin tuntuu että sen SFC:n nettisivuston muuttaminen tarttee isomman rautakangen, tätä on ehdoteltu elefantinmuistin verran ajassa. Eikä mitään tapahdu.
« Vastaus #63 : 27.10.2014 kello on 19:39 »
Jotenkin tuntuu että sen SFC:n nettisivuston muuttaminen tarttee isomman rautakangen, tätä on ehdoteltu elefantinmuistin verran ajassa. Eikä mitään tapahdu.
Silloin kun sivusto ja etuteltta viimeksi muuttuivat, ne olivat jo syntyessään ajastaan jäljestä mutta kritiikkiä ei otettu huomioon. Ilmeisesti jonkinlainen 'hyvä veli' sopimus oli jo tehty. 
« Vastaus #64 : 27.10.2014 kello on 21:32 »
^ Todennäköisesti. Niin sysihuonoa softaa ei kukaan muu hyväksyisi kuin vailla todellista kontrollia oleva yhdistyksen hallinto. Vaan kelpaahan se mainiosti suurimmalle osalla Etuteltan kirjoittajista. 
« Vastaus #65 : 27.10.2014 kello on 21:39 »
Mitäs jos herrat Allan ja Tsahkalikin ottaisivat yhetyttä Hämeenlinnan suuntaan (sinne liiton toimipaikkaan) ja kertoisivat mietteiätän asian tiimoilta!
t.Kaarina
« Vastaus #66 : 27.10.2014 kello on 21:41 »
Turhaa. Sitä on useampikin Etuteltassa tuloksetta yrittänyt. Menee se viesti perille tätäkin kautta. 
« Vastaus #67 : 27.10.2014 kello on 21:45 »
Ai että sä kuvittelet Piilosen käyvän lukemassa tätä palstaa??? Jotenkaan en usko.
Mutta mitäs sitä sitten yrittämään mitään muutosta aikaan, jos se ei kiinnosta...
t.Kaarina
« Vastaus #68 : 27.10.2014 kello on 21:46 »
Softalla on tietty merkityksensä mutta, kyllä se kirjoitusten laatu ja keskustelujen henki on tärkeintä keskusteluissa.
Huono softa yhdistettynä ala-arvoiseen keskusteluun on tietty huonoin mahdollinen yhdistelmä.
« Vastaus #69 : 27.10.2014 kello on 22:02 »
Ai että sä kuvittelet Piilosen käyvän lukemassa tätä palstaa???
Ei välttämättä suoraan, mutta jutut saattaa levitä. Aikaisemmin varteenotettavaa vaihtoehtoa Etuteltalle ei ollut - nyt on. Toisaalta vahvasti epäilen, että ei kiinnosta siitä huolimatta jäsenistön mielipide, kun tarvii vain pitää ne tyytyväisenä, joilla valta on.
« Vastaus #70 : 27.10.2014 kello on 22:03 »
Juttujen leviäminen tai suora yhteydenotto päättäjiin on kaksi vallan eri asiaa.
t.Kaarina
« Vastaus #71 : 27.10.2014 kello on 22:10 »
Kiinnostuksen puutteesta mainitessasi olet osin oikeassa. Henkilökohtaisesti en näe tarvettakaan vaikuttaa SFC:n hallintoelimiin, koska olen hyvin skeptinen sen onnistumisesta. Vaikken sellaista huonona näekään, jos joku yrittää.
Minulle riittää loppupeleissä org keskustelukanavana ulkomaan matkailusta siltä osin, kun se tapahtuu kulkineella. Nykyään on netti täynnä tietoa, kun sitä osaa etsiä. Ja peruskirjan saa, kuten joku mainitsikin, Autoliitosta. Sillä minäkin aloittelin.
« Vastaus #72 : 27.10.2014 kello on 22:19 »
Mun mielestä sillä, että Autoliitto myy opaskirjoa, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten maamme ainoa karavaanmatkailujär jestö palvelee karavaanmatkailijoi ta.
Ja se on asia, minkä puolesta tässä touhuan, ehkä sitten liian yksin, mutta minä kuitenkin vielä yritän,eli josko tämä liitto saataisiin palvelemaan hiukan paremmin karavanmatkailijoit a.
t.Kaarina
« Vastaus #73 : 27.10.2014 kello on 22:27 »
Ei se palvele, ellei samanlaisten laivalippualennuste n neuvottelemista, kuin mitä lähes mikä tahansa yhdistys saa, sellaiseksi lasketa.
Yrittämiseen kannustan minäkin, ei siinä mitään - tottakai kannustan itsekin ihmisiä käyttämään kulkinettaan siihen, mihin se on tarkoitettu, ja avartamaan maailmankuvaansa. Mutta toimivan nettipalstan saaminen SFC:n palvelimelle on utopiaa, valitettavasti.
Autoliiton kirja oli vain esimerkki 13 vuoden takaisesta hyvästä tietolähteestä. Toinen oli silloinen Etuteltta, jossa vuoden verran aktiivisesti kirjoittelin. Lopetin siihen paikkaan, kun Piilonen itseensä kohdistuneen arvostelun vuoksi kielsi nimimerkillä kirjoittamisen. Muistan vielä tuon arvostelun aiheenkin, vaikken itse siihen osallistunut, ja varmaan muistaa moni muukin.
« Vastaus #74 : 27.10.2014 kello on 23:54 »
Ja se on asia, minkä puolesta tässä touhuan, ehkä sitten liian yksin, mutta minä kuitenkin vielä yritän,eli josko tämä liitto saataisiin palvelemaan hiukan paremmin karavanmatkailijoit a.
t.Kaarina
Onnea yritykseen. Toivottavasti saat jotakin aikaan, itse kyllä epäilen.
|