rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!  (Luettu 33416 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:40
Vs: Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!
« Vastaus #75 : 28.10.2014 kello on 08:57 »
Mitäs jos herrat Allan ja Tsahkalikin ottaisivat yhetyttä Hämeenlinnan suuntaan (sinne liiton toimipaikkaan) ja kertoisivat mietteiätän asian tiimoilta!

Otettu on. Jo ennen tätä viimeistä 'uudistusta', sekä sen jälkeen. Toimitusaika vaan näyttää olevan pitkä.....

• Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:45
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #76 : 28.10.2014 kello on 12:09 »
Jos niillä on pitkä toimitusaika kun tilaajia todella paljon  ::)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #77 : 28.10.2014 kello on 12:23 »
Ei vaan ymmärtävät pitää tärkeät henkilöt ja tahot tyytyväisinä. Muista niin väliä, kuten nettiä käyttävistä ulkomaanmatkailijoi sta, joita on jäsenistöstä ehkä 2%.  :o

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 17:38
« Vastaus #78 : 28.10.2014 kello on 17:29 »
Olemme matkustelleet vuosikymmeniä ulkomailla ja kuuluimme jonkin aikaa voppiin, mutta sieltä ei saanut mitään uutta edes ennen internetin kehitystä nykyiseen muotoonsa. Paljon oli niitä joiden mielestä juuri heidän käymänsä paikat olivat ainoita oikeita, lisäksi en jaksa lukea kertomuksia joissa puhutaan kokoajan rahasta. Säästän rahaa matkustamiseen vuoden varrella, jottei sitä tarvitse koko ajan loman aikana miettiä.
Toki onhan tarinoista joitain vihjeitäkin saanut ja luen matkakertomuksia eri paikoista suht säännöllisesti poislukien noin säästömatkat.
Vop kerho on aikansa elänyt ja voi poistua.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.12.2016 kello on 21:53
« Vastaus #79 : 31.10.2014 kello on 18:29 »
Tervehdys,

Olen uusi käyttäjä, löysin vasta tämän palstan. Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.

Eli kiva että löysin minäkin tämän palstan, kun joskus jotkut tekniset tai käytännön asiat voivat ihmetyttää ja apuahan voi tulla siltä karavaanikaverilta.

Eli siis kiitos jo etukäteen tämän palstan olemassaolosta:)

• Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:45
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #80 : 31.10.2014 kello on 18:39 »
Tervetuloa joukkoon kummaan Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:49
« Vastaus #81 : 31.10.2014 kello on 19:25 »
Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.
Olet kyllä asian ytimessä...
Tervetulloo tähänkin maailmaan.  :)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #82 : 31.10.2014 kello on 19:36 »
Tervehdys,

Olen uusi käyttäjä, löysin vasta tämän palstan. Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.

Eli kiva että löysin minäkin tämän palstan, kun joskus jotkut tekniset tai käytännön asiat voivat ihmetyttää ja apuahan voi tulla siltä karavaanikaverilta.

Tervetuloa mukaan porukkaan!  Thumb
Se toinen palsta joko ahdistaa tai naurattaa. Käyn kyllä päivittäin nostattamassa verenpainetta siellä, eikä mua haittaa se, että siellä näkyy koko nimi. Oonhan mä facessakin.  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #83 : 31.10.2014 kello on 20:31 »
Tervehdys,

Tervetuloa - juuri kirjoittamillasi ajatuksilla tervehdin heinäkuun alussa 2008 silloista karavaanari.infoa . Yli kuusi vuotta anonyymiä ja pääosin hyvähenkistä keskustelua, tiedon jakamista ja sen saamista. Ilman Etuteltan angsteja ja mainittua yksityisyyden menettämistä, tai paremminkin mahdollisuutta säätää sitä, mitä itsestään kertoo. Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.12.2016 kello on 21:53
« Vastaus #84 : 31.10.2014 kello on 20:48 »
Kiitos teille kaikille tervetulotoivotuksi sta:) ja Alan tuon sen mun asian ytimekkäästi ilmaisikin " tiedon jakamista ja sen saamista. Ilman Etuteltan angsteja ja mainittua yksityisyyden menettämistä, tai paremminkin mahdollisuutta säätää sitä, mitä itsestään kertoo"

Näyttää olevan mukavan aktiivinen palsta tämä:)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
« Vastaus #85 : 1.11.2014 kello on 16:56 »
Terveppä tuloa joukkoon kummaan.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:29.06.2020 kello on 22:48
« Vastaus #86 : 2.11.2014 kello on 01:43 »
Kyllähän tuommoisen "paremman" blogi, linkki, vinkki ja matkakertomusosion saa aikaiseksi tämänkin sivustonimen alle.
Nythän blogi-osio on tehty "kankealla" WordPress-ohjelmistolla ja suoraan linkitettynä (http://karavaanari.org/blog/).
Voitaisiin käyttää Joomlan sivupohjia (katso Joomla.org) ja sen blogikirjoituspohja a.
Joomla voidaan kustomoida "ihan miten vaan halutaan". Esim. Portugalin matkailuaiheinen osio olisi >karavaanari.org/matkat/portugali
Kartatkin saadaan mukaan, katso (http://extensions.joomla.org/extensions/maps-a-weather/maps-a-locations/street-maps/22162) ja selvällä suomella.

Plussat:
- Kaikki em. ohjelmat ja lisäpalikat ilmaisia.
- Voidaan käyttää jo olemassa olevia sisäänkirjautumistu nnuksiakin salasanoineen.
Miinukset:
- vaatii etukäteissuunnittel ua rakenteesta
- eri ryhmille (vieras/jäsen/moderaattori/admin/...yms) eri oikeudet mitä näkyy & mitä saa tehdä.

Ei ole rakettitiedettä tuon lisäpalikan ymppäminen tänne sivustolle. Isoimmat ongelmat tulevat rakenteen sopimisesta ;D

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
  • Epsoo
« Vastaus #87 : 3.11.2014 kello on 00:42 »
Jos on tarpeen, niin voin järjestää sivuston ja tarvittaessa domaininkin. Tarvitsisi vain vähän tietoa minkälaista haetaan, ja ketkä olisivat aktiivisia ko. asian suhteen.

Vastauksesi perusteella voisi kyseessä olla wiki tyyppinen sivusto, ja siihen tämmöinen keskustelualue rinnalle.

Itseasiassa, tuolla wikissä on jo aloiteltu kaarinan kuvailemaa tietopankin tekemistä.

http://www.karavaanariwiki.org/index.php?title=Ulkomaan_matkailu

Tuosta kun lähtee täydentämään puuttuvia maita (merkattu punaisella) ja niihin maihin voi tehdä omat paikkakunnat jne... Ja kaikilla sivuilla voi kertoa ko. paikasta, sekä löytyy keskustelualuekin jossa voi sitten kysellä lisää.

Aktiivisia kirjoitttajia vain tarvitaan, yhdellä tai kahdella kirjoittajalla ei kovin paljoa saa aikaiseksi vaan menee hitaaksi.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #88 : 3.11.2014 kello on 08:52 »
^ Saisko tähän hiukan ohjeistusta? Ensinnäkin tietty kirjautumiseen.
Saako sinne sitten ihan vapaasti kehua eri maista kämppäreitä, joilla on käynyt?
Espanja taisi puuttua listalta!  :o

Muoks! Mun OLI TARKOITUS blogiin tehdä esittelyt kämppäreistä, mutta se jäi pahasti vaiheeseen: http://kaijapasila.blogspot.fi/2013/05/leirintaalueet-eurooppa-2013-alustava.html

Mutta kuvia otin kemssantyhjennyspai koista yms tärkeimmistä asioista  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #89 : 3.11.2014 kello on 09:55 »
Mutta kuvia otin kemssantyhjennyspai koista yms tärkeimmistä asioista  :laugh:

Samaa tein viime reissulla, kuvasin muutaman alueen melko perusteellisesti. Ehtisi vaan pukata raporttia... olen jonkin verran orgiin kirjoitellut Keski-Euroopan alueista, kuten jokunen muukin orgilainen.

Uskoisin, että suosituimpien kaupunkien lähellä olevista tai muutoin strategiselta sijainniltaan hyvistä alueista tehdyt jutut olisivat hyödyllisimpiä. Pariisin tai Rooman alueita moni etsiskelee, samoin kuin parasta aluetta Travemünden sataman lähellä, noin esimerkiksi.