rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Raatosprite  (Luettu 37773 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Raatosprite
« Vastaus #60 : 1.01.2015 kello on 14:53 »
http://www.nettikaravaani.com/optimist/boxer/1416409  tässä yksi kaasuton retkeilyauto ja Teve teki 90 luvulla useita kaasuttomia m-autoja.
Itsekkin etin vaan Olit nopeampi,varsin mukavaa tämmöinen vaihtoehto,,josta Teille kiitokseni :-*
Näitä aina kiva suunnitella etukäteen  (( isäntä varmaan eri mieltä,harmaantuu rukka mun suunnitelmieni edessä )) :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:18
« Vastaus #61 : 1.01.2015 kello on 15:29 »
http://www.nettikaravaani.com/optimist/boxer/1416409  tässä yksi kaasuton retkeilyauto ja Teve teki 90 luvulla useita kaasuttomia m-autoja.
Nuo Westfaliatkin oli ennen kaasuttomia. Vasta tuossa mun retkuiluauton ikäisessä siirryttiin spriikeittimestä kaasuun. Saksalainen putelo on 3 kiloinen. Suomen 2 kiloinen mahtuu sen pieneen kaasukaappiin.

Mitenkäs noiden uudempien kaasuttomien liedet pelaa? Onko edelleen sprii, vaiko peräti dieseli?

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:48
  • RAV 4
« Vastaus #62 : 1.01.2015 kello on 17:19 »
Tollanen pellettikamiina olis varmaan kans ihan hyvä, palaa yhdellä täytöllä aika kauan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #63 : 1.01.2015 kello on 17:22 »
Tollanen pellettikamiina olis varmaan kans ihan hyvä, palaa yhdellä täytöllä aika kauan.

Seuraavaa raatoa suunnitellessa  :D   joskos  joskos ::)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:24
  • viva la France
« Vastaus #64 : 1.01.2015 kello on 17:56 »
 Raatosprite = yksi osa sprite, kahdeksan osaa spriitä 96 volttista.
Ja jäät voi jättää pakastimeen  ;)
Kaikkee se lukivirhe aiheuttaa

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:24
  • viva la France
« Vastaus #65 : 1.01.2015 kello on 17:58 »
Nuo Westfaliatkin oli ennen kaasuttomia. Vasta tuossa mun retkuiluauton ikäisessä siirryttiin spriikeittimestä kaasuun. Saksalainen putelo on 3 kiloinen. Suomen 2 kiloinen mahtuu sen pieneen kaasukaappiin.

Mitenkäs noiden uudempien kaasuttomien liedet pelaa? Onko edelleen sprii, vaiko peräti dieseli?
Ainakin belgialainen maaess valmistaa täysin kaasuttomia matkailu-autoja,liesi,jääkaappi ja lämmitys dieselillä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #66 : 1.01.2015 kello on 18:02 »
Raatosprite = yksi osa sprite, kahdeksan osaa spriitä 96 volttista.
Ja jäät voi jättää pakastimeen  ;)
Kaikkee se lukivirhe aiheuttaa

JUURI NÄIN  ;D ;D :-*

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2016 kello on 22:32
« Vastaus #67 : 1.01.2015 kello on 22:57 »
  Yleensä suositus päälle + 5, suhteellinen kosteus alle 80 %.
  Minä poistin puukolla/taltalla--sitten tärpätillä joka ei yleensä liota maaleja--loput asetoonilla joka toisiin maaleihin pystyy ellei ole nopea.
  Kertokoot muut omista tavoistaan.

Puukolla lähtee rapsuttamalla hyvin. Ikkunaasennuksen törsteet jouduin poistamaan jarrulevypuhdistusa ineella ja siinä kyllä kärsi vähän maalikin jos kovasti painoi, mutta lähtipähän butyylikin! :d

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:41
« Vastaus #68 : 2.01.2015 kello on 09:57 »
^
 Ainakin 98% kaasun kanssa ja hyvin. Eli ei hätää, jos haluat jossain vaiheessa hankkia vähän uudemman ja parempikuntoisen vaunun.  Thumb

Kannattaa myös miettiä minne "RaatoSpriten" keikkaa siinävaiheessa, kun uudempi alkaa kiinnostaa - kaasutonta vaunua ei halua kukaan riesakseen  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #69 : 2.01.2015 kello on 10:25 »
Kannattaa myös miettiä minne "RaatoSpriten" keikkaa siinävaiheessa, kun uudempi alkaa kiinnostaa - kaasutonta vaunua ei halua kukaan riesakseen  ;)

ENHÄN MINÄ TÄTÄ MINNEKKÄÄN HEITÄ :-\...SOON MUN NY JA AINA :-*...UUSIA VOI TULLA RINNALLE. ::)..VAAN ALKUKIPINÄ AARRE EI VIERELTÄIN KATOA  :-*

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #70 : 2.01.2015 kello on 14:03 »
soon nuo raharikkaat ku murehtii jälleenmyynti arvoista, rahvaal ku ei oo semmosia rahoja pistää mihinnää kulkimeen ett sen jälleen myynti arvo vois puota,korkeintaan nousee ku pikkasen tuunoo  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #71 : 2.01.2015 kello on 14:07 »
soon nuo raharikkaat ku murehtii jälleenmyynti arvoista, rahvaal ku ei oo semmosia rahoja pistää mihinnää kulkimeen ett sen jälleen myynti arvo vois puota,korkeintaan nousee ku pikkasen tuunoo  ;D

JUURI NÄIN  :laugh: :laugh: :laugh: Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #72 : 2.01.2015 kello on 17:52 »

kyl vaan
sillä uudella arvo laskee
jo ennen kuin on takavalot loppunut liikeen pihasta näkymästä  :o
mutta totta turiset
kun vanhaa hyväksi laittaa ja priimaa tulee
niin jos kaiken sen jälkeen raaski siittä luopua
saattaa olla etä joku egu jää plussallekkin
kun sen on kauppanut
ja ostajia varmaankin löytyy  Thumb

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla:20.11.2015 kello on 10:40
« Vastaus #73 : 3.01.2015 kello on 08:40 »
hah, en sit ookkaan ainoa  :D joku kyseli meinaanko myydä ton mun ekan 450 solkun joskus, sanoin että en taatusti, ennemmin teen siitä vaikka leikkimökin pihaan jos ei enää joskus käyttöä ole  ;D

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.04.2018 kello on 13:08
  • kylähullu kulkuri
« Vastaus #74 : 3.01.2015 kello on 09:23 »
hah, en sit ookkaan ainoa  :D joku kyseli meinaanko myydä ton mun ekan 450 solkun joskus, sanoin että en taatusti, ennemmin teen siitä vaikka leikkimökin pihaan jos ei enää joskus käyttöä ole  ;D
No et todellakaan oo ainoa joka ei luovu tavaroistaan. Jos jotain on tullut ostettua/hankittua joskus, niin siitä ei luovuta :) Siks kai kaikki nurkat onkin pullollaan "aarteita", joista ei luovuta ;D (varmaan sukuvika :laugh:) Meilläkin odottaa -76 Cabby pikku "huoltoa", etupää pikkasen pehmeä/laho.

a-p