Kirjoittaja
Aihe: Raatosprite (Luettu 37773 kertaa)
« Vastaus #61 : 1.01.2015 kello on 15:29 »
http://www.nettikaravaani.com/optimist/boxer/1416409 tässä yksi kaasuton retkeilyauto ja Teve teki 90 luvulla useita kaasuttomia m-autoja.
Nuo Westfaliatkin oli ennen kaasuttomia. Vasta tuossa mun retkuiluauton ikäisessä siirryttiin spriikeittimestä kaasuun. Saksalainen putelo on 3 kiloinen. Suomen 2 kiloinen mahtuu sen pieneen kaasukaappiin. Mitenkäs noiden uudempien kaasuttomien liedet pelaa? Onko edelleen sprii, vaiko peräti dieseli?
« Vastaus #62 : 1.01.2015 kello on 17:19 »
Tollanen pellettikamiina olis varmaan kans ihan hyvä, palaa yhdellä täytöllä aika kauan.
« Vastaus #63 : 1.01.2015 kello on 17:22 »
Tollanen pellettikamiina olis varmaan kans ihan hyvä, palaa yhdellä täytöllä aika kauan.
Seuraavaa raatoa suunnitellessa  joskos joskos 
« Vastaus #64 : 1.01.2015 kello on 17:56 »
Raatosprite = yksi osa sprite, kahdeksan osaa spriitä 96 volttista. Ja jäät voi jättää pakastimeen  Kaikkee se lukivirhe aiheuttaa
« Vastaus #65 : 1.01.2015 kello on 17:58 »
Nuo Westfaliatkin oli ennen kaasuttomia. Vasta tuossa mun retkuiluauton ikäisessä siirryttiin spriikeittimestä kaasuun. Saksalainen putelo on 3 kiloinen. Suomen 2 kiloinen mahtuu sen pieneen kaasukaappiin.
Mitenkäs noiden uudempien kaasuttomien liedet pelaa? Onko edelleen sprii, vaiko peräti dieseli?
Ainakin belgialainen maaess valmistaa täysin kaasuttomia matkailu-autoja,liesi,jääkaappi ja lämmitys dieselillä.
« Vastaus #66 : 1.01.2015 kello on 18:02 »
« Vastaus #67 : 1.01.2015 kello on 22:57 »
Yleensä suositus päälle + 5, suhteellinen kosteus alle 80 %. Minä poistin puukolla/taltalla--sitten tärpätillä joka ei yleensä liota maaleja--loput asetoonilla joka toisiin maaleihin pystyy ellei ole nopea. Kertokoot muut omista tavoistaan.
Puukolla lähtee rapsuttamalla hyvin. Ikkunaasennuksen törsteet jouduin poistamaan jarrulevypuhdistusa ineella ja siinä kyllä kärsi vähän maalikin jos kovasti painoi, mutta lähtipähän butyylikin! :d
« Vastaus #68 : 2.01.2015 kello on 09:57 »
^ Ainakin 98% kaasun kanssa ja hyvin. Eli ei hätää, jos haluat jossain vaiheessa hankkia vähän uudemman ja parempikuntoisen vaunun. 
Kannattaa myös miettiä minne "RaatoSpriten" keikkaa siinävaiheessa, kun uudempi alkaa kiinnostaa - kaasutonta vaunua ei halua kukaan riesakseen 
« Vastaus #69 : 2.01.2015 kello on 10:25 »
Kannattaa myös miettiä minne "RaatoSpriten" keikkaa siinävaiheessa, kun uudempi alkaa kiinnostaa - kaasutonta vaunua ei halua kukaan riesakseen 
ENHÄN MINÄ TÄTÄ MINNEKKÄÄN HEITÄ  ...SOON MUN NY JA AINA  ...UUSIA VOI TULLA RINNALLE.  ..VAAN ALKUKIPINÄ AARRE EI VIERELTÄIN KATOA 
« Vastaus #70 : 2.01.2015 kello on 14:03 »
soon nuo raharikkaat ku murehtii jälleenmyynti arvoista, rahvaal ku ei oo semmosia rahoja pistää mihinnää kulkimeen ett sen jälleen myynti arvo vois puota,korkeintaan nousee ku pikkasen tuunoo 
« Vastaus #71 : 2.01.2015 kello on 14:07 »
« Vastaus #72 : 2.01.2015 kello on 17:52 »
soon nuo raharikkaat ku murehtii jälleenmyynti arvoista, rahvaal ku ei oo semmosia rahoja pistää mihinnää kulkimeen ett sen jälleen myynti arvo vois puota,korkeintaan nousee ku pikkasen tuunoo 
kyl vaan sillä uudella arvo laskee jo ennen kuin on takavalot loppunut liikeen pihasta näkymästä  mutta totta turiset kun vanhaa hyväksi laittaa ja priimaa tulee niin jos kaiken sen jälkeen raaski siittä luopua saattaa olla etä joku egu jää plussallekkin kun sen on kauppanut ja ostajia varmaankin löytyy 
« Vastaus #73 : 3.01.2015 kello on 08:40 »
hah, en sit ookkaan ainoa  joku kyseli meinaanko myydä ton mun ekan 450 solkun joskus, sanoin että en taatusti, ennemmin teen siitä vaikka leikkimökin pihaan jos ei enää joskus käyttöä ole 
« Vastaus #74 : 3.01.2015 kello on 09:23 »
hah, en sit ookkaan ainoa joku kyseli meinaanko myydä ton mun ekan 450 solkun joskus, sanoin että en taatusti, ennemmin teen siitä vaikka leikkimökin pihaan jos ei enää joskus käyttöä ole 
No et todellakaan oo ainoa joka ei luovu tavaroistaan. Jos jotain on tullut ostettua/hankittua joskus, niin siitä ei luovuta  Siks kai kaikki nurkat onkin pullollaan "aarteita", joista ei luovuta  (varmaan sukuvika  ) Meilläkin odottaa -76 Cabby pikku "huoltoa", etupää pikkasen pehmeä/laho. a-p
|