Oisko oikeesti?tuossahan voi kuljettaa vaikka joulukuusta koristeltuna pankkien välissä
tai sementtisäkkejä ko kantavuutta kerrankin on

Oisko oikeesti?tuossahan voi kuljettaa vaikka joulukuusta koristeltuna pankkien välissä tai sementtisäkkejä ko kantavuutta kerrankin on ![]() Miten näkyi noin huikea ajomäärä vaihtohyvityksessä, 200 tkm katsottaneen nyt, 10 vuotta ja saatikka 20 vuotta sitten automyyjän silmissä "kilometrivikaiseksi" matkailuautoksi. Hyvin ovat vaihdossa kelvanneet ja hyvitys on ollut oikean kokoinen. Kaikki ovat löytäneet uuden kodin melkein heti. Yksi oli lähtenyt, vaikka vieressä oli ollut samanlainen saman ikäinen ja lähes saman hintainen 40 tkm ajettu. Kulkimeni oli kuulemma tuntunut ajossa paremmalta. Oisko oikeesti? Matkailukäyttö kärsii. 25 cm leveydestä pois todella tuntuu sisätiloissa. On yksi harvoista autoista, jonka olen käynyt Jyväs Caravanilla ihan ajatuksella tutkimassa. Rankka kompromissi joka suuntaan, mutta niinhän sen on oltava, että kelpaa kaikkeen. Ehkä sitten pariskuntakäyttöön joskus, peltikuorisen sijasta. Kyllä minusta tämä on hyvä kompromissi
![]() Peltikuoriaisen ulkomitat, näppäryys.. Suorat sisäseinät, niin seinille mahtuu kaapit eikä päänuppiosasto ahdistu. Huussi ja kyökkin käyttökelvollinen. Hintaa vaan on kuin isommalla - onhan siinä teknisesti kaikki sama, mutta pienemmässä tilassa.. Ei muuten, mutta kun halvemmalla saa Saksasta uuden 7m Adrian täysinteg. - tuossa kesällä kattelin etelän liikkeessä ![]() Kyllä minusta tämä on hyvä kompromissi Ja näkyy uudet burstner trevio t 645 ja sisarmallit maksavan manner euroopan puolella noin 55 000. Ja linkistä näköjään tämän vuoden malli tarjouksessa 45 900, tosin mallina T600 http://www.vanomobil.be/fr/occasions/promotions/vans/573_brevio-t600-fiat-130.html Hintaa vaan on kuin isommalla No tätä en ole koskaan itsekään juuri ymmärtänyt - vai onko nuo kuoren materiaalit muka niin halpoja ja suurin hinta itse kokoonpanotyössä, että tämä olisi perusteltua? Vähän kuin vaikka asfaltoinnissa, se itse kama jossain OKT pihamaan asfaltoinnissa maksa juuri mitään, suurin kustannus tulee itse vermeiden ronttaamisesta ja työstä = hinta ei juuri muutu vaikka kaksinkertastaisit sen asfaltoitavan pinta-alan ![]() Voisko olla ettei kyseinen malli olekkaan verotuksellisesti matkailu-auto ?
Vaan täyden autoveron auto sillä ei tuo hinnan ero muuten keski-euroopaan selity. Kyllä minusta tämä on hyvä kompromissi Lainaus Tekniset tiedot Mieluummin 6m oikeaa autoa... Mieluummin 6m oikeaa autoa... Niin, eihän Ducato ole kuin 5 cm tuota Burstneria kapeampi leveimmältä osin mutta se yläosa kapenee sitten jo reippaammin.. Kun olisi vielä alustassa valinnanvaraa. Tuo Volkkarina, niin ostaisin sitten, kun on ajankohtaista.
Tuo kapeuden ahdistus riippuu myös omista mitoista. 190 cm/120 kg on eri asia kuin 165 cm/60 kg. Tuo kapeuden ahdistus riippuu myös omista mitoista. 190 cm/120 kg on eri asia kuin 165 cm/60 kg. Josta tuli mieleen se ensimmäinen pariskunta kun tuli katsomaan myymääni as.autoani. Molemmat olivat pikemminkin 165cm/120kg-luokan edustajia ja kun he yrittivät pyllytä tuolla as.auton kopissa, niin... No totesivattenkin yhteen ääneen jotta liian pieni auto ja lähtivät pois, vaikka alkovi-malli olikin kyseessä ![]() Kun olisi vielä alustassa valinnanvaraa. Tuo Volkkarina, niin ostaisin sitten, kun on ajankohtaista.Tuossahan se Volkkari sitten on melkein samanlaisena Tuossahan se Volkkari sitten on melkein samanlaisena Eihän siinä ole sitä peräluukkua. Eihän siinä ole sitä peräluukkua.Oikeasti onko väliäkään kuka sitä tikkusta sahatavaraa penkeille viskelisi tai niitä sementtisäkkejä lattialle. Eikait kukaan kotonaan keittiössä sementtisatsiakaan vaivaa.. Kyllä mulla on hyvin herkässä tuo kärryn perään ottaminen ![]() |