t.Kaarina
t.Kaarina
|
t.Kaarina Itse en k***sikaan androideihin, ei tarvinnut taas katsoa kuin muutamapäivä sitten tv:stä tullut ohjelma Android laitteiden tiedonkeruusta ja vakoilusta, sehän perustuu pelkästään mainosrahoilla pyörimiseen, tällöin tietää mikä odottaa. Nyt jo jääneet kymmeniä kertoja kiinni housut nilkoissa. ![]() Mies oli jonkun ystävänsä kanssa juteltuaan päättänyt mennä giganitin katsomaan pelkkää gps-laiteta, mihin on ladattu koko maailman kartar valmiiksi, hinta 100e ja geokätköilijät kuulema käyttävät sellaisia...saasa nähdä...Tuo on varmaan ok, kartat ei kovin mahtavat. Ehkä kalenterin sisälehdelläkin paremmat........ Android laitteiden tiedonkeruusta ja vakoilusta, No, en kyllä mitenkään hehkuttaisi Microsoftin tuotteita tässä yhteydessä. Jos haluaa olla täysin varma ettei vakoilla/kerätä tietoja, niin sitten käyttää Androidia joka on irrotettu täysin Googlesta. Tosin joutuu siinä tapauksessa tekemään itse töitä että saa puhelimensa halutunlaiseksi. (tämä ei onnistu WP:n kanssa, WP puhelin kun on aina täysin naitettu Microsoftiin ja sen hallinnassa) ![]() Lainaus kysyin myös voiko OSM:n karttoihin tehdä omat paikat etukäteen netissä, kuten itse laittelen mahdolliset nähtävyydet ja campingit jo ennen lähtöä. Unohdit ? tuon kysymyksen Suosittelisin ottamaan selvää mitä OSM kartat oikein ovat, ja miten ne liittyvät navigointisoftaan. Suosittelisin ottamaan selvää mitä OSM kartat oikein ovat, ja miten ne liittyvät navigointisoftaan.Vastaa hyvä mies kun kysyin selkeästi. VOIKO KOTONA LAITTAA KOKO REISSUN PAIKAT VALMIIKSI. Enhän minä voi tietää tuota kun en ole erehtynyt kolmea kertaa enempää Androideihin Vastaa hyvä mies kun kysyin selkeästi. Et kysynyt. Kysyit miten voit lisätä oman reissun karttapohjaan jota käyttää moni navigointisofta. Sama kun kysyisi miten voi Naviteq:n karttapohjaan lisätä omia paikkoja. VOIKO KOTONA LAITTAA KOKO REISSUN PAIKAT VALMIIKSI. Voi. Riippuen softasta. Et kysynyt. Kysyit miten voit lisätä oman reissun karttapohjaan jota käyttää moni navigointisofta.Kysyin : Lainaus kysyin myös voiko OSM:n karttoihin tehdä omat paikat etukäteen netissä, kuten itse laittelen mahdolliset nähtävyydet ja campingit jo ennen lähtöä.Miten se tehdään, kirjaudutaanko omilla tunnuksilla sinne ja jatketaan siitä syncronoimalla paikat puhelimeen ? Kysyin : Miten se tehdään, kirjaudutaanko omilla tunnuksilla sinne ja jatketaan siitä syncronoimalla paikat puhelimeen ? Vastasin: Suosittelisin ottamaan selvää mitä OSM kartat oikein ovat, ja miten ne liittyvät navigointisoftaan. ![]() https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navfree.android.OSM.ALL&hl=fi Lainaus Kuvaus No kun kysymystä kierretään (ymmärrän kyllä miksi) eli ei haluta antaa ei vastausta Miksi sitten kokoajan jankkaat että haluat tehdä OSM karttoihin omia reittipisteitä? |