Kotipihalla kun jääkaapin reissua varten kaasulla käynnistää, niin mitäpä sitä reissussa suotta sammuttelee. Jos ei tarvitse vaunua lämmittää, niin kaasupullo riittää vähintään kuukaudeksi jääkaapin kylmänä pitämiseen.
ja Diplomaatillako on oikein vertailukohtaa sille että onko tehokkaampi kaasulla kuin sähköllä vai oliko tässä vaan perinteinen "samaa mieltä kaikesta missä voi ajatella olevan jonkun asian kalliimpaa"
Mutta kuka nyt haluaa tehdä turhaa työtä ja tuo kaasupullon vaihto lie sitä kausipaikkalaiselle.
Oishan sille parikymppiselle parempaakin käyttöä, vaikka lapsenlapsille senkin rahan antaa. Mutta isovanhemmathan antavat rahaa muutenkin lapsenlapsilleen.
Jos laiva matka kestää alle 12 h , niin nykykaapit ei sinä aikana lämpeä eli laiska olen edelleen ja painan sitä on/ off nappia. Ja kun kaappi on ojan puolella ja tankki tien, niin kuin pitääkin, niin se naftamittari ei ole metrin päässä.
Ja kun kaappi on ojan puolella ja tankki tien, niin kuin pitääkin, niin se naftamittari ei ole metrin päässä.
Onkohan muuten niin että jääkaappi alkaa olla nykyään aina oikealla puolella, omasta mielestä noin on ollut niissä autoissa missä olen käynyt, vaunuissa voi ollakin vasemmalla.
Lainataan vielä kolmannen kerran. Voihan siinä olla toinen tankkaamassa. Bensiiniä
Itse jäähdytän kaapin kotona 230 V:n sähköllä ja muun ajan se toimii kaasulla.
Jos siihen naapuri tulee viereen tankille, niin tuskin se mittari siinä jääkaapin vieressä on, vaan onkin siinä taas se tankattava auto välissä eli mittariin ja letkun päähänkin on matkaa varmastikkin se 2m minimissä.