Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Mikä nappi Webastossa kabiinissa?
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 3.09.2014 kello on 19:34 ---Tänään viimeksi kesäkäyttö, 15 min, ei ongelmaa, sen kun heittää napista tulille!
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä, hyvä hyvä.Mutta kun ei ole nappia :o
Kysymys siis henkilöauton lämmittimestä.
Stara:
Ok, puhutaan eri asiasta, sori!
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 3.09.2014 kello on 19:39 ---Niinpä, hyvä hyvä.Mutta kun ei ole nappia :o
Kysymys siis henkilöauton lämmittimestä.
--- Lainaus päättyy ---
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 3.09.2014 kello on 19:40 ---Ok, puhutaan eri asiasta, sori!
--- Lainaus päättyy ---
No hätä.Olisin itse voinut täsmentää ja sinänsä olen asian kanssa hieman väärällä foorumilla :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 3.09.2014 kello on 18:55 ---Mulla on tuo automaatti Eber autossa ja en oo keksinyt miten sen sais käynnistymään
esim.+15c lämpötilassa. Eli kevät-syksy ajan eberi on hiljaa Thumbd Ymmärrän käynnistelyjen
tarpeen ympäri vuoden.Sama kuin ilmastoinnin kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Käsittääkseni niihin on myyty lisäsarjoja, joilla ne saa toimimaan 'normaaleina' lämmittimminä.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 3.09.2014 kello on 22:45 ---Käsittääkseni niihin on myyty lisäsarjoja, joilla ne saa toimimaan 'normaaleina' lämmittimminä.
--- Lainaus päättyy ---
Niin on myynnissä. Mutta kun on niin suolainen hinta...Ajaisi mieluummin auton pakkaseen
pari kertaa kesässä ;)
Mut kyllä olet oikeassa, välillä tuo käy jo liiankin herkästi päällä esim.kaupunkiajossa .
Edellisessä autossa oli edellinen omistaja laittanut katkon keinuvivulla. Pitää tutkia asiaa...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta