Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Mikä nappi Webastossa kabiinissa?

<< < (7/9) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu -  3.09.2014     kello on 19:34 ---Tänään viimeksi kesäkäyttö, 15 min, ei ongelmaa, sen kun heittää napista tulille!

--- Lainaus päättyy ---
Niinpä, hyvä hyvä.Mutta kun ei ole nappia  :o
Kysymys siis henkilöauton lämmittimestä.

Stara:
Ok, puhutaan eri asiasta, sori!

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.09.2014     kello on 19:39 ---Niinpä, hyvä hyvä.Mutta kun ei ole nappia  :o
Kysymys siis henkilöauton lämmittimestä.

--- Lainaus päättyy ---

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu -  3.09.2014     kello on 19:40 ---Ok, puhutaan eri asiasta, sori!

--- Lainaus päättyy ---
No hätä.Olisin itse voinut täsmentää ja sinänsä olen asian kanssa hieman väärällä foorumilla  :)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.09.2014     kello on 18:55 ---Mulla on tuo automaatti Eber autossa ja en oo keksinyt miten sen sais käynnistymään
esim.+15c lämpötilassa. Eli kevät-syksy ajan eberi on hiljaa  Thumbd Ymmärrän käynnistelyjen
tarpeen ympäri vuoden.Sama kuin ilmastoinnin kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Käsittääkseni niihin on myyty lisäsarjoja, joilla ne saa toimimaan 'normaaleina' lämmittimminä.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  3.09.2014     kello on 22:45 ---Käsittääkseni niihin on myyty lisäsarjoja, joilla ne saa toimimaan 'normaaleina' lämmittimminä.

--- Lainaus päättyy ---
Niin on myynnissä. Mutta kun on niin suolainen hinta...Ajaisi mieluummin auton pakkaseen
pari kertaa kesässä  ;)
Mut kyllä olet oikeassa, välillä tuo käy jo liiankin herkästi päällä esim.kaupunkiajossa .
Edellisessä autossa oli edellinen omistaja laittanut katkon keinuvivulla. Pitää tutkia asiaa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View