rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 40020 kertaa)

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
Vs: Facebook
« Vastaus #120 : 28.08.2014 kello on 19:16 »
Fasebook on hyvä sosiaalinen media niille jotka sitä haluavat käyttää, mutta kaikki ei halua ja heilläkin on siihen oikeus, joten turha tosta on alkaa vääntämään. Minä en siitä välitä, mutta olen kirjautunut kun halusin kaveria onnitella kun voitti GP3 kisat monakossa 2012. ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #121 : 28.08.2014 kello on 20:23 »
Fasebook on hyvä sosiaalinen media niille jotka sitä haluavat käyttää, mutta kaikki ei halua ja heilläkin on siihen oikeus, joten turha tosta on alkaa vääntämään. Minä en siitä välitä, mutta olen kirjautunut kun halusin kaveria onnitella kun voitti GP3 kisat monakossa 2012. ;)
jos kerran kaveri oli, ni mikset soittanu...(tää on provo, luettuani tätä keskustelua)

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
« Vastaus #122 : 28.08.2014 kello on 20:27 »
jos kerran kaveri oli, ni mikset soittanu...(tää on provo, luettuani tätä keskustelua)

Et tiedä kokonaisuutta. Hankala selittää, mutta oli kuski joka oli nuorin kun perustin tietyn tiimin muutaman kaverin kanssa. ;) On muuten typerintä elvistellä heti soittamalla.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2014 kello on 21:50 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:26.08.2025 kello on 06:06
« Vastaus #123 : 28.08.2014 kello on 21:18 »
Yksityisyyden säilyttäminen Facebookissa olisi hemmetin työlästä. Itteä ei todellakaan kiinnostaisi jakaa ihan kenen tahansa kanssa tietoja omasta elämästäni ja muista harrastuksista, ja pitää taas ne muut erossa tästä. Alkaen siitä, että kertoisin omalla nimelläni, jonka avulla osaava kaivaa esiin osoitteen, olevani reissussa.

Siellä orgin FB-ryhmässä kun voi olla vaikka kuka, ei pelkästään orgista tutut aktiivit.

Onnistuisi kyllä ihmisten ryhmitteleminen, muttei ole aikaa eikä viitseliäisyyttä säätää.

Jos on yhden asian ihminen Facebookissa, eli pääosa sen käyttöä on juuri muiden orgilaisten kanssa jutustelu, niin mikäpä siinä. Tai jos ei koe asiaa minkäänlaiseksi ongelmaksi. Varovainen kannattaisi kyllä aina olla, mutta se varovaisuuden tarvekin riippuu yksilöstä.
Ammattini vuoksi joudun suojelemaan tietojani "normi työläistä" enemmän, joten allekirjoitan tämän. Varovaisuutta! Fb vois olla sellainen "käväsempä tsekkaamassa" mut täältä foorumilta saa KUNNOLLISTA tietoa esim.tekniikasta jne. Siinä ero, mielestäni.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #124 : 5.09.2014 kello on 15:35 »
Ja taas ystäviä eräällä sivustolla ;) Tiedoksi vaan eräälle joka vastustaa fb hirveesti,mutta ei pahalla!

• Vieras
  • Vs: Facebook
    « Vastaus #125 : 5.09.2014 kello on 15:40 »
    Ja taas ystäviä eräällä sivustolla ;)

Ei kai niitä "ystäviä" tarvitse varta vasten haalia...oikeat ystävät ja virtuaaliystävät ovat eri asia. ;D

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Epsoo
    « Vastaus #126 : 5.09.2014 kello on 15:40 »
    oikeat ystävät ja virtuaaliystävät ovat eri asia. ;D

Mitä eroa näillä on?

• Vieras
    « Vastaus #127 : 5.09.2014 kello on 15:41 »
    Mitä eroa näillä on?

Toisia ei ole koskaan tavattu.

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Epsoo
    « Vastaus #128 : 5.09.2014 kello on 15:57 »

No, sittenhän minulla(kin) on virtuaalisia sukulaisia(kin) ;D

• Vieras
    « Vastaus #129 : 5.09.2014 kello on 15:59 »
     No niin on mullakin mutta tunnen muutamia jotka vaan haalivat facebook ystäviä samaan tapaan kuin täällä viestejä.  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #130 : 5.09.2014 kello on 16:11 »

Miten niin ei ole tavattu?

Olen tavannut kaikki fb-kaverini.  Myös monta orgilaista olen tavannut henk.kohtaisesti. Tosin en Sinua, Vielä!

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #131 : 5.09.2014 kello on 16:59 »
    Ja taas ystäviä eräällä sivustolla ;) Tiedoksi vaan eräälle joka vastustaa fb hirveesti,mutta ei pahalla!
    Mulla on yksi asiakas joka oli vuosia sitten, iloinen seurallinen, liikkui ulkona paljon, omasi hyvän työpaikan. Nykyään hänellä on vain montatuhatta ystävää, sairaslomalla ollut parivuotta, yötäpäivää kukkuu facessa, soittaa aina mulle kun on netti poikki tai muuta ongelmaa. Kai hän on onnellinen, vai mitä......... :-X

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
    « Vastaus #132 : 5.09.2014 kello on 17:12 »

No niin, siinä se tuli.  TD:n 'ei koskaan' on melko tarkkaan 8vrk.    ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #133 : 5.09.2014 kello on 17:31 »
    No niin, siinä se tuli.  TD:n 'ei koskaan' on melko tarkkaan 8vrk.    ;D
    Näköjään! Ja eräälle henkilölle kanssa Thumb Vaikka suuttuu tosi pahasti,,

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    « Vastaus #134 : 5.09.2014 kello on 18:40 »
    Olkaa mitä mieltä haluatte,mutta olen löytänyt FB.ltä monta vanhaa tuttuani,monet ystävät,myös niitä,joihin en muuten olisi saanut yhteyttä,hyödyllinen palsta oikein käytettynä ! Thumb