Usein fb:n tiukimmat vastustajat ja ahtaimmat asenteet löytyy henkilöistä joilla on myös vähäisin käyttökokemus internetin käytöstä. Kaikki vierasja uusi on vähintään epäilyttävää.
Niin, mun mielestä tämä palsta ja fb on kivaa ajanvietettä, yhtään en tätä palstaa tällä kommentilla väheksy tai moiti.
Eikä elämässä kiva ole turhaa tai paheksuttavaa.
Itse kuulun siihen kastiin, että ei ole FB tiliä tullut edes harkittua. Myönnän kuitenkin olevani ns. wanhan liiton heppuja jolle kokemukset ison verkon käytöstä ovat karttuneet kutakuinkin 20 viimeisen vuoden ajalta. Minulla ei tietenkään ole mitään sitä vastaan että FB kukoistaa ja tuo iloa miljoonille hyödyllisenä kommunikointiväline
enä.
Kuitenkin löydän tästä myös hieman harmillisia, samankaltaisia piirteitä, kuin ajasta jolloin Internet keskustelualueillaa
n pikkuhiljaa muutti soittosarjaiset BBS-purkit hiljaisiksi kuolemaan tuomituiksi kääpiöiksi. Näin on nyt pikkuhiljaa käynyt jo muutamille seuraamilleni keskustelualueille, joiden käyttäjät ovat käytännössä siirtyneet Facebookin puolelle jatkamaan keskustelua. En osaa sanoa miten tämä trendi on vaikuttanut täällä mutta iloitsen edelleen jokaisesta lukemastani viestistä.