..niin, jos ei mainita, niin ei sitten..
E: aisalukon olemassa olohan on helppo todistaa
Ennen vahinkotarkastajan tapaamista käy ostamassa sellaisen, ja näyttää siitä vain niitä avaimia
Mikään iso vaiva varkaalle ei sen poistamisesta ole..|
..niin, jos ei mainita, niin ei sitten.. E: aisalukon olemassa olohan on helppo todistaa Ennen vahinkotarkastajan tapaamista käy ostamassa sellaisen, ja näyttää siitä vain niitä avaimia Mikään iso vaiva varkaalle ei sen poistamisesta ole..Mites kausipaikalla jos lukitset ketjulla vaikka puuhun tms. Eiks se pitäis pystyä siirtämään jos jotain sattuu? Ja sit taas vakuutus ei korvaa!Tää oli hyvä pointti ![]() Ja voi vakuutusyhtiölle sanoa että oli se lukossa.
Tämä murheellinen tapaus osoitti jälleen kerran, että vakuutusjutuissa vahingon sattuessa on hyvä miettiä ja kysellä sieltätäältä hiukkasen, ennen vahinkoilmoituksen tekoa.
Kahvaa ei pysty avaamaan kun tuo tappi on sisällä. En ole tutkinut mitä tapahtuu jos tuon väkivalloin jotakin vipuvartta apuna käyttäen vääntää auki, Perävaunujen vetoaisan lukituskahvassa on pieni reikä mihin saa kuvan mukaisia lukkoja. Hinta jotakin 8 €.Mistäs tuollaisen saa ostaa?
Mistäs tuollaisen saa ostaa? Rautakaupoista (mitkä myy perävaunuja) tai joistakin missä lukkoja myynnissä on näissä halpakauppaketjuiss a ja ilmeisesti Motoneteista. Tuo hinta on hatarasta muististani. Rautakaupoista (mitkä myy perävaunuja) tai joistakin missä lukkoja myynnissä on näissä halpakauppaketjuiss a ja ilmeisesti Motoneteista. http://www.motonet.fi/fi/tuote/452870/Peravaunun-ALBE-kuulakytkimen-lukko Mulla kärryssä tuollainen, saa myös koukussakin lukkoon. Ja vaunussa tämän tapainen pitkä sankainen http://www.motonet.fi/fi/tuote/389083/Riippulukko-ABUS-Marine-6550-HB-80 Mistäs tuollaisen saa ostaa?mulla oli niitä pari kolme täällä myynnissä, ei kelvannut kenellekään. 10€/kpl kahdella avaimella. Kai ne on vaunun kaapissa edelleen........ Enkä minä ole noita AL-KOn omia lukkoja saanut tuohon rahaan mistään. ![]() Aisaan eikä muuhun vetopäähän saa porata, hitsata yhtikäs mitään. Sannoo viranomainen ja leimasetä. Miksi ihmeessä pitäisi porata kun saa tarkoitettuja lukkojakin kaupasta. Joskus ei käsitä ihmismieltä Hän tarkoitti sitä kahvaosaa, jolla lukitus avataan. |