![]() Katsotaanpa illanpäälle, että vieläkö on lista tuolla mallilla.. Jääkaapille ja hellalle tuli uudet letkut, täytyy vielä putkien osuus vetää loppuun niin saa kaasut käyttöön ja koeponnistukseen. Muuten auto onkin jo leimakunnossa ja viikon päästä pitäisi jo olla tien päällä... Tytär näin määräsi niin ei kait tässä muukaan auta. Tuli muuten kaksi vuotta rojektille täyteen, erinäisten mutkien kautta nämä tuppaa lopulta valmistumaan. Projektia seuranneena olisin sitä mieltä.
Valaistus näyttää riittävältä.(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Mukava seurata tätä topiikkia ja hienolta näyttää sisustus Missähän muuten ne pyyhkijät taas olikaan... Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla Hiljenihän kummasti, vielä toki jotain räminöitä jäi, mutta tuskin niistä kokonaankaan eroon pääsee, eli vastamelua kehiin.Siisti on tuokin,hyvää jälkeä olet tehnyt Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla Onko joku löytänyt niitä muovisia seinälistan päätykappaleita jostain? Ei oo tarttunu silmään verkkokaupoissa, tai sitten minun hakusanat ei oo ihan kurantteja.. Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla |