No toi on kyllä niin syvältä että huh huh. Mut älä välitä mulle kävi samoin mutta vasta puolen vuoden kuluttua kaupasta! Kuvittele!
Ja kaupasta jossa rahaa ei vaihdettu vaan kulkineita ja vielä ostajan ehdotuksesta.
Minä kerroin kaikki tuntemani viat omasta vehkeestäni ja hän ei tiennyt mitään omasta kohteestaan joka oli tullut hänelle jossain könttäkaupassa.
Tehtiin kauppa ja kauppakirja jne. Homma bueno ja that´s it,molemmat tyytyväisiä ja niin.
Mutta anti olla ,6kk:n jälkeen tavara ei enään miellyttänytkään ja vaati kaupan purkua ja uhkasi oikeudenkäynnillä!(lakimies kun on) Ja hänen lakimies ystävältään tuli kirje jossa nojattiin joihinkin fidun pykäliin jne jne.
Noh suhtauduin heidän uhkailuihinsa jotka muuten olivat täysin lainvastaisia mutta uskoivat heidän lakimiestaustansa tehoavan alempikastiseen opettajaan.

,niin täysin viileästi ja totesin tälle lakimiehelle että et todella tajuakkaan kuinka paljon menetit tässä kaupassa sillä yritit kusettaa vanhaa ystävääsi jonka todellakin voit mainita menneessä aikamuodossa ja joka on aina pyyteettömästi auttanut sinua kaikissa vaikeissakin hankkeissa ja joka on nyt tajunnut koko rehellisyytesi mädännäisyyden ja joka ei todellakaan voi enää arvostaa lakimiesten rehellisyyttä.
Katson näinollen sinun naulanneen viimeisen naulasi ystävyytemme kirstuun ja toivotan hyvää loppuelämää ja toivottavasti emme enään koskaan tapaa toisiamme sillä sinä et enään ole olemassa minun maailmassani johonka pääsee vaan aidot ja hyvät ihmiset!
Se päättyi siihen!
Jaksamista kaikille samoihin pashoihin joutuneille! t migel