mutta vähän joutuu harjaa näyttämään keväällä. Vahaus kyllä kannattaa aina.
mutta vähän joutuu harjaa näyttämään keväällä. Vahaus kyllä kannattaa aina.
mutta vähän joutuu harjaa näyttämään keväällä. Vahaus kyllä kannattaa aina.Toivottavasti kukaan muukaan ei erehdy ![]() No siinä kyllä olet oikeassa että jos on vanhanliiton auto tai vaunu niin butyylisaumoja kannattaa varoa. Nykylaitteissa ei ole ongelmaa kun on liimamassalla tiivistetty. Ja miten määritellään "nykylaite" ? Missä vuosimallissa menee tuollainen raja ? Myyjä ainakin minulle painotti silloin kuusi vuotta sitten että "älä sitten pese Adriaa painepesurilla." ![]() Ja miten määritellään "nykylaite" ?Minä määrittelen nykylaitteen niin ettei ole butyylisaumoja vaan liimamassalla tiivistetty, luultavasti sinunkin auto on niin tehty. Totta kai myyjä sanoo ettei saa painepesurilla pestä, sehän on ihan selvä. Kaiken saa rikki jos ei osaa työkaluja käyttää. Kannattaa sitten varoa Best Caravanin pesukatua http://bestcaravan.fi/karavaanielamaa/videoita/pesukatu/Minä määrittelen nykylaitteen niin ettei ole butyylisaumoja vaan liimamassalla tiivistetty, luultavasti sinunkin auto on niin tehty. Niin, ei siinä kylkien ja katon tiivistykseen ole kyllä käytetty sitä perinteistä mustaa tarttuvaa butyyliä vaan vaaleaa sormiin tarttumatonta massaa.. Millä pesuaineella uskaltaa pestä asuntoauton (tai vaunun) ikkunat? Kyllähän ne puhtaaksi saa mutta olis kiva tietää millä aineella niitä ei tuhota kelvottomiksi (läpinäkymättömäksi).Peseekö kukaan karavaanareista kulkimiensa ikkunoita? Mikä aine ikkunoiden (nimenomaan asuntoauton ikkunoiden)pesuun todettu hyväksi? Rouva haluaisi pestä ikkunat ennen reissua. http://www.neljaysi.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=49&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=89 Peseekö kukaan karavaanareista kulkimiensa ikkunoita? Mikä aine ikkunoiden (nimenomaan asuntoauton ikkunoiden)pesuun todettu hyväksi?Minä pesisin ihan kotimaisella mäntysuovalla... mutta jos sitä helpointa puhdistusta karavaanari haluaa niin se on tässä. Eilen katoin tuota, ja huomasin että se on tarjouksessa 49,95€. Lisäksi että Sellon putiikista löytyy hyllystä. Tänään töiden jälkeen käväisin liikkeessä aikomuksena ostaa ko. värkki, niin ne ovatkin poistuneet valikoimasta vaikka tarjouksen piti olla voimassa vielä kuukausitolkulla ![]() ![]() No, biltema myy samaa sinisenä. Hinta vain on tuplat ![]() |