rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vaunu vuokralle suviseuroihin.  (Luettu 36509 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
Vs: Vaunu vuokralle suviseuroihin.
« Vastaus #75 : 26.04.2015 kello on 22:07 »
Jotkut antavat kaksi pulloa mukaan, täyden ja vajaan.  Palautetaan sitten samalla periaatteella, toinen täysi ja toisessa kaasua jäljellä. Reilu systeemi joka takaa ettei ole yhden yökaasupullon varassa

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #76 : 27.04.2015 kello on 06:51 »
Tuo vuokrausorganisaati o on sellanen, et laitat vaunun sinne vuokralle, sieltä saa sitten vuokraaja ostaa 30€ hintaan sun yhteystiedot ja sovit sitten vuokraajan kanssa vuokraushinnan ja ne päivät jokka hän haluaa, joko viet ite vaunun alueelle tai sitten annat vuokraajan vedellä sen sinne.

Ite oon vuokrannu monena kesänä aina ku o kohtuulähellä ollu ja periaatteella notta vien ja haen vaunun, viimekesänä oli tosa melkein naapurissa (Pudasjärvellä) nyt hiukan kauempana mutta tuo 1200 euroa TO-MA välisestä ajasta on kuitenki rahaa, eli sinne vien taaskin vuokralle, ainut paikka muuten mihin vuokraan koska ovat "siivoja eläväisiä" nuo lestatiolaiset!

Kertaakaan ei ole mitään harmia sattunut ja tuskin tuolla suviseuroissa sattuukaan, sillä ne ei ole "juopoja eikä rellestäjiä" vaan ihan fiksua väkeä kaikenkaikkiaan.

Kyllä ne vaunuja rikkoa jasotkeakkin osaavat,sen vuoksi tiedän henkilöitä jotka eivät enää koskaan vaunuaa noille vuokraa..
Ja riskihän tämä on...vaan kokeillaan ny vaan sen verta halvalla mennään ett jos jottain rikkovat nii takkiin tulee...eihän tuo onneksi uus ole..  ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Vaunu vuokralle suviseroihin.
« Vastaus #77 : 27.04.2015 kello on 07:48 »
  ;)

Off-Topic:
Kerran kävi jehovan todistajia ovella  ;D aukasin oven enkä kerenny mitään sanoa niin kaveri totes heti että me ei varmaan edusteta samaa uskontokuntaa ja toivotteli hyvää päivän jatkoa  :laugh: piti käydä kattoo ihan peilistä että mitähän uskontokuntaa meikäläinen edustaa

Voi ristus kon repesin  :laugh:  :laugh:  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #78 : 27.04.2015 kello on 07:58 »

Minultakin on käyty kysymässä kerran soliferia suoraan  vuokralle suviseuroihin.

Tuumasin, että olen sen verran tarkkapoika omista vehkeistä, että  en voisi kuvitellakkaan, että vuokraisin vaunuani, mutta myydä voin.

Aikansa äijä pyöri vaunun ympärillä ja kysyi mitä se maksaa. Sanoin hinnan ja vaunu lähti pysyvästi suviseuroille, kaupat tehtiin heti  ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #79 : 27.04.2015 kello on 08:30 »
Vedin vaunua kotipuoleen ensimmäistä kertaa, niin jo joku ajoi perässä pihaan ja yritti tulla vuokraamaan tarrakilpistä vaunua. En antanut enkä anna, kenellekään.

Kysyntää siis on, tuskin kaikille riittääkään.

-----------------

Tiedoksi sitten uudemmille foorumilaisille, että jos kiinnostaa Suviseurojen sanomasta tai osallistujista kirjoittelu, niin sitä ei täällä vaan korkeintaan tuolla Vapaa Keskustelu -osiossa.

Sinne pääsee omista asetuksistaan tuosta yläpalkista näin: Profiili - Muokkaa profiilia - Ryhmien jäsenyys.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:15.01.2022 kello on 15:04
« Vastaus #80 : 27.04.2015 kello on 09:00 »
Olen pari kertaa vuokrannut vaunun suviseuroille, mutta olen vienyt vaunun itse paikanpäälle ja hakenut pois. Silloin riskit ovat pienempiä. Suurimmat ongelmat tulee, kun pyöritään kapeilla monttusilla teillä. Itse ajeleepi hitaasti ja varovaisesti. Osa kuskeista näkyy kyllä ajelevan vaunu perässä melkoista kyytiä peltoteillä.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
« Vastaus #81 : 6.05.2015 kello on 21:45 »
Vaunun vuokraamiskokemukse ni ovat Keuruulla Isonkirjan kesäkonferenssin majoitukseen .
Sinne vietiin itse vaunu paikoilleen pellolle .
Ja vaikkei hinattukaan pätkääkään niin joka kerta oli jotain sanomista ja rikottu .
Huippu oli kun istuintyyny oli märkä kun hain vaunua takaisin .
Väittivät että katto vuotaa .
Hetki piti jutella että testataanko paloletkulla ennenko antoivat periksi että kasteltu jollain juomalla .
Huippuhomma oli kun tupakointi oli vaunussani kielletty niin vessassa oli poltettu tupakeilla ohut lavuaari puhki .
Kun itse silloin poltin ,väittivät ensin että olen itse polttanut sen rikki .
Siihen loppui vuokraamiseni .
Kyllä sain noista vahingoista aina sovitellun vahingonkorvauksen uusilla osilla ,töineen.
Mutta melkoinen vaiva.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:27.04.2025 kello on 15:44
« Vastaus #82 : 1.07.2016 kello on 19:42 »
Minkälainen tapahtuma tuo suviseurat oikein on? Voiko kaltaiseni pakana tulla sinne ihan vain katselemaan ja viettämään aikaa, vai pitääkö osallistujilla olla tietty vahva uskonnollinen vakaumus?

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #83 : 1.07.2016 kello on 19:48 »
Saa sinne mennä käymään, jos haluaa. Broidi kävi aikoinaan kurkkimassa, kun oli Lumijoella.

Vaan vanhasta kokemuksesta sanon, että enempää ei täällä vaan vapaaseen keskusteluun, jos haluaa itse asiasta haastaa.

Tiedoksi sitten uudemmille foorumilaisille, että jos kiinnostaa Suviseurojen sanomasta tai osallistujista kirjoittelu, niin sitä ei täällä vaan korkeintaan tuolla Vapaa Keskustelu -osiossa.

Sinne pääsee omista asetuksistaan tuosta yläpalkista näin: Profiili - Muokkaa profiilia - Ryhmien jäsenyys.

• Karavaanari
« Vastaus #84 : 1.07.2016 kello on 19:55 »
Ei ole tarkoitus haastaa mitään eikä ketään. Mielenkiinto heräsi, koska kyseessä tuntuu olevan maamme suurin karavaanaritapahtum a vaikkakin tapahtuman varsinainen agenda onkin toisaalla.

• Kalustoon kuuluva
  • Kulkija
« Vastaus #85 : 1.07.2016 kello on 20:03 »
En tarkoittanutkaan sinua, se on vaan perjantai-ilta. Orgin historian pahimmat liekit on vaan joskus kauan sitten noussut tästä aiheesta. Ei tarkoita sitä, että ko. yhdistystä täällä suojeltaisiin ja vaiennettaisiin keskustelu siksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:47
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.

• Karavaanari

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:27
  • Jaa mitä että?
« Vastaus #88 : 1.07.2016 kello on 22:41 »
On siellä kyllä vaunu poikineen ilman turvavälejä.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:44
  • viva la France
« Vastaus #89 : 1.07.2016 kello on 22:48 »
Siis SFC turvavälit mistä ei muualla tiedetä kun muut ei känni päissään tolskaa etuteltassa. ;)