Puhki***ittu ainahi. Hyvällä tuurilla rupeaa syntymään pieniä jääkarhuja jotka veisaavat. Ristisiitos nääs 

|
Puhki***ittu ainahi. Hyvällä tuurilla rupeaa syntymään pieniä jääkarhuja jotka veisaavat. Ristisiitos nääs
![]() Uskokaa vaan, Ripa vaihtaa vaunua taas syksyllä, viimeksi kävi näin, eikös vaan....vaunu vuokralle ja ei mennyt kauan kun vaunu menikin vaihtoon.
Olenko väärässä ? ![]() Kuka sitä nyt vuokrattua enää itselle haluaa. ![]() Kaikkee sitä ihiminen joutuu rahanpuutteessa tekemään...
![]() Kahella eri kerralla on kottikärrystä loppunu kitinä lainauksen aikana.
Wanhan kansan sanontoja Äidinisä sanoi aikanaan, että kolmea ei lainaa. Koiraa, asetta ja akkaa, siinä järjestyksessä. Mulla tuo varmaan menisi järjestyksessä iLaitteet, akka ja Hymeri. ![]() Älytön rahasumma auttaa huo******n.
![]() Muuten milloinka ne suviseurat ovat
ja missä ? ettei sinne suunalle eksytä ei siinä mitään hyväksyn kyllä seurat jokainen pitää seuraa siinä missä mielii mutta voisin kiertää ruuhkat ettei joudu heidän tielleen tuolla liikenteessä jos ei ole ihan pakko siellä silloin seikkailla ![]() Elä Risto Wälitä! poijjaat waan hieman irrottelee
![]() Minulla taas äidinisä sanoi että mikään muu tavara ei lainassa parane kuin akka.
Uskokaa vaan, Ripa vaihtaa vaunua taas syksyllä, viimeksi kävi näin, eikös vaan....vaunu vuokralle ja ei mennyt kauan kun vaunu menikin vaihtoon. Tuota eikös se jo kesällä vaihdu uuteen. Ainakin kehuu tässä näin tapahtuvan http://karavaanari.org/index.php/topic,8582.60.html Kolme kertaa olen vaunauani lainannut eli ensimmäisen ainoan ja viimeisen kerran. En lainannut suviseuroihin vaan "hyvän kaverin" vaalikiertueeseen. En hölmö ymmärtänyt sanoa, että ei saa liimata mitään. Oli piruvie liimannut ikkunoihin erilaisia mainoksia, joiden irroittamisessa oli aikamoinen possakka.
Autoani en ole lainannut koskaan enkä tule lainaamaan. Kuka sitä nyt vuokrattua enää itselle haluaa. Saattaa olla että sitä myytyä (kauppa sovittu) vaunua vuokraa. Suvarit ilmoitteli lehdessä jotain organisaatiota, jonka kautta haluavat vuokrata vaunuja. Onko jotain välistävetobisnestä vaiko mitä? Eli sinä vuokraat tälle suviseuraorganisaat iolle ja se välittää loppukäyttäjälle vaunun. Tällaiseen käsitykseen pääsin tuosta lehti-ilmoituksesta.
Itse en aio vuokrata. Ei niin tuttua seurakävijää vielä ole, että sänkyni antaisin käyttöön. Viime kesänäkin kun vaunu oli pihassa, tuli postilaatikkoon lappuja joissa yhteydenottopyyntöj ä vuokrausmielessä. Eip sanon ma!! Tuota eikös se jo kesällä vaihdu uuteen. Ainakin kehuu tässä näin tapahtuvan http://karavaanari.org/index.php/topic,8582.60.htmlvarmaa saanu takkiin kaupoissa ja siks kuroo häviötä vuokraamal.. Jos Ny yleensäkkää kukaamitää.. |