Kirjoittaja
Aihe: primuksen sähköpatruuna otti ja hajosi. (Luettu 21479 kertaa)
« Vastaus #1 : 29.04.2014 kello on 15:58 »
Tiedätkö mitä siitä hajos, mulla on yksi patruuna, mutta se ei kierrätä nestettä kunnolla. Elikkä siinä pumpun päässä oleva ratas on väljä. Muuten vastukset toimii.
« Vastaus #2 : 29.04.2014 kello on 16:11 »
Tiedätkö mitä siitä hajos, mulla on yksi patruuna, mutta se ei kierrätä nestettä kunnolla. Elikkä siinä pumpun päässä oleva ratas on väljä. Muuten vastukset toimii.
Ei oo hajuakaan mikä siitä meni,mut veikaan että vastukset kärähti..se ei ollu meinaan etespäällä kun kytkin vaunun sähköön,hirvee ritinä ja palaneen sähkölaitteen haju van pullahti..
« Vastaus #3 : 29.04.2014 kello on 16:19 »
Konkasta tuli savut ulos. 
« Vastaus #4 : 29.04.2014 kello on 16:38 »
Ei oo hajuakaan mikä siitä meni,mut veikaan että vastukset kärähti..se ei ollu meinaan etespäällä kun kytkin vaunun sähköön,hirvee ritinä ja palaneen sähkölaitteen haju van pullahti..
Luulis, että jotain oli päällä, jos kerran vehje sai sähköä ja savusi. Vastus se tuskin oli, vai oliko vedet pois?
« Vastaus #5 : 29.04.2014 kello on 17:08 »
Luulis, että jotain oli päällä, jos kerran vehje sai sähköä ja savusi. Vastus se tuskin oli, vai oliko vedet pois?
Sehän tässä jännä onkin kun mikää ei ollupäällä ja silti se kärähti..mut mulla on sulanu patruunan ohjausreleestä käpälät kiinni,niin lieneekö se ollu syypää tähän kärtsäämiseen..noh,pitää se rele uusia ensin ja sitten kait se on etittävä patruuna,tuskin tuo enää lähtee pelaamaan,oli siinä senverta juhlavat savut..:-D
« Vastaus #6 : 29.04.2014 kello on 17:22 »
Sehän tässä jännä onkin kun mikää ei ollupäällä ja silti se kärähti..mut mulla on sulanu patruunan ohjausreleestä käpälät kiinni,niin lieneekö se ollu syypää tähän kärtsäämiseen..noh,pitää se rele uusia ensin ja sitten kait se on etittävä patruuna,tuskin tuo enää lähtee pelaamaan,oli siinä senverta juhlavat savut..:-D
Eihän se sähköpatruuna päälle lähde, jollei sulla ole käsky sielä ohjauspaneelissa eli nappi alhaalla sähköpuolella, vai jos sieläkin on rele sulanu kiinni.
« Vastaus #7 : 29.04.2014 kello on 19:57 »
Eihän se sähköpatruuna päälle lähde, jollei sulla ole käsky sielä ohjauspaneelissa eli nappi alhaalla sähköpuolella, vai jos sieläkin on rele sulanu kiinni.
Ei siellä ollu mikää päällä kun töpselin pukkasin seinään..kävi mielessä semmonenki,jos se olikin pistorasia mkä savusi,noh pitää vapun jäläkeen syventyä asiaan,kaasu kuitenki pelaa moitteettomasti.. 
« Vastaus #8 : 29.04.2014 kello on 20:02 »
iha sama kummassa hirttäny rele kiinni ni lähtee lämppäri käyntiin.. ainaha sinne sähköt menee
« Vastaus #9 : 29.04.2014 kello on 21:19 »
Tarkoitatko ohjauspaneelin relettä?
« Vastaus #10 : 29.04.2014 kello on 22:57 »
Tarkoitatko ohjauspaneelin relettä?
En tarkota kun tuota mikä on"sähkökaapissa"..siitä mulla oli kuvia toisessa aiheessa aiemminkin.. 
« Vastaus #11 : 29.04.2014 kello on 23:06 »
Tätä relettä meinasin,tämä on sulana möykyksi,uus on jo tulossa mut taitaapi joutua ostamaan vielä patruunankin.. 
« Vastaus #12 : 30.04.2014 kello on 08:24 »
Tätä relettä meinasin,tämä on sulana möykyksi,uus on jo tulossa mut taitaapi joutua ostamaan vielä patruunankin.. 
Ei tuota relettä tarvita tuon ylhäällä olevan patruunan kanssa.
« Vastaus #13 : 30.04.2014 kello on 19:15 »
Ei tuota relettä tarvita tuon ylhäällä olevan patruunan kanssa.
ö Niin se meinasi mun kaverikin joka on sähkömies..mut jännä että nuo kumpanenki on varmaan alakuperäisiä ja laitettu soliferin tehtaalla..:-)
« Vastaus #14 : 30.04.2014 kello on 19:20 »
ö Niin se meinasi mun kaverikin joka on sähkömies..mut jännä että nuo kumpanenki on varmaan alakuperäisiä ja laitettu soliferin tehtaalla..:-)
Väitän, että patruuna on matkan varrella muuttunut toiseen. Tai oikeastaan en väitä vaan se on enemmänkin fakta. 
|