rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua  (Luettu 9244 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:46
Vs: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
« Vastaus #15 : 19.07.2012 kello on 16:00 »
^
Hyvä huomio Vippe! Toivottavasti se rosmo kähmy ei haistele Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 7.12.2025 kello on 10:57
  • Kulkija
« Vastaus #16 : 19.07.2012 kello on 16:06 »
Paha on kun vielä suoraan sanotaan, ettei tulokkaan alle parinumeroisella statuksella ole painoarvoa verrattuna tuhannen kirjoituksen veteraaniin. Käy Alan hiekkalaatikolla, niin ei sitten tarvinne enää uskoa että asiasta oli kyse.

Yhdestä asiasta yleistäminen, oli se sitten niin tai näin, ei ole oikein mielekästä. Foorumilla on tuhansia yksittäisiä asioita, joten yksi ei silloin foorumia tee.

Jotenkin ymmärrän tulokkaan ihmettelyn silloin, jos tämä tulee suoraan arvostelemaan foorumin toimintaa ilman, että edes pinnaliisesti tuntee sen sisältöä ja toimintatapoja (siitä ei kai tässä ole kyse). Karavaanariharrastu ksen sisältöön tai muuhun erityistietämykseen liittyen en hyväksy.

En käynyt hiekkalaatikolla, enkä muista tätä purkauksesi takana olevaa asiaa - lienenkö ollut reissussa tuolloin. Enkä aio käydäkään, ilmeisesti asia on jo puhuttu ja kuopattu. Onhan täälläkin ollut kaikenlaista pientä ottelua välillä, mutta minusta on hyvä tapa jättää ne taakse ja jatkaa mahdollisimman pian matkaa. Mie muuten teen niin aika pian, kauden ensimmäinen yö suomalaisella leirintäalueella tulossa viikonloppuna. Sitä ennen puskaan. Kuukin mahtaa jatkaa matkaansa kohti uusia vaiheita.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:03
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #17 : 19.07.2012 kello on 16:30 »
On siellä hiekkalaatikolla kaikenlaista. Eipä tuonne ole mitään himoa. antaa olla vaan siellä.
Todennäköisesti sinne vielä joskus siirtyy jonkun juttuja. Senpä takia on moderaattoreita. Toisin kuin jossain virallisella.

• Vieras
  • Vs: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
    « Vastaus #18 : 19.07.2012 kello on 16:34 »
    On siellä hiekkalaatikolla kaikenlaista. Eipä tuonne ole mitään himoa. antaa olla vaan siellä.
    Todennäköisesti sinne vielä joskus siirtyy jonkun juttuja. Senpä takia on moderaattoreita. Toisin kuin jossain virallisella.

Kävin just parvekkeella haukkaamassa "raitista" ilmaa ja
    siellä hiekkalaatikolla nuoret rouvat leikkivät
    lasten kanssa.

En uskaltanut pyytää lupaa ulospääsyyn. ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #19 : 19.07.2012 kello on 17:01 »
    lasten kanssa.

Thumb ;D ;D ;D ;D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    « Vastaus #20 : 19.07.2012 kello on 17:03 »
    lasten kanssa.

;D ;D ;D REps

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
    • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
    « Vastaus #21 : 19.07.2012 kello on 17:06 »
    Tuosta juttusi loppuosiosta, olen ihan samoilla linjoilla. Hyvä kun on kuopattu ja tottahan toki turhaa sinne mennä enää tunkemaan. Isosta asiasta ei todellakaan ollut kyse, pikkurenkulasta. Kuten aloituksessani sanoin, niin täysikuulle olen edelleen herkkä.

Olikos tämä nyt Alan ihan todella Sinun mielestäsi purkaus ?

Mun mielestäni tämä oli aloitus, jonka aihe on tossa alle 10 senttiä yläpuolella koko ajan. Avaukseni oli ihan vain tarkoituksella ja ajatuksella esitetty kannanotto. Tätä menoa tämä tosiaan menee hymistelyksi. Sipu omalla kivalla tavallaan oli myös sensamansuuntaista mieltä, niinettä onhan tässä mielipiteitten paikka.

Sitten lainaus 99672:lta "Tietty voisihan noille keksiä uudet "arvonimet" ja muuttaa määräytymisperustet ta esim. Foorumilla vietettyyn aikaan. Ei muuta kuin ehdotuksia pelin...

Niin, se on tiedossani, että ainakin etuteltan puheita luetaan hyvinkin ahkerasti. Harvat sinne vaan kirjoittelevat. Minusta on yksi lysti esiinnytäänkö nimellä vai nimimerkillä. Se vaan minua askarrutti tuo arvonimityskuvio. Näköjään täytyy repostella 100 kirjoitusta ennenkuin saa ylennyksen jäsenestä täysjäseneksi. Ja jos arvaan, niin senioriksi ylennyn 500 kirjoituksen jälkeen.
    Eihän tuolla muuta merkitystä ole kuin se mitä itsekukin noista on mieltä. Eihän nuo 'tittelit' sinänsä näytä tottuneelta mitään painavan, mutta sellaisia ihmisiä voipi löytyä hyvinkin paljon, jotka kokevat, olettavat,  että tulokas on kuin alokas ja Kenraali on Kaikkien Seniorien Ylikaveri - ja aina oikeassa. Mulla on tuosta asiasta enempikin tietoa, sillä tunnen muutamia tällekin saitille kirjoittavia, jotka selkeästi kertovat, että niin ja niin kauan täällä heilunut tyyppi on oikeassa, kun sillä on tuota kokemusta.

Jos nyt sitten jotain ehdottaisin, niin antaa olla näin.

Enivei, kun tuonne pohjoiseen ei nyt sadetta pitämään viitti lähteä, niin sainpas vaimon ylipuhutuksi ens viikolla Hungaroringille
    kun ei ihan keretty Hockenheimiin. Katsoin reitin Viamichelinistä, ja ylättäen Hungagoringille on Tallinnasta nelisensataa kilometriä vähemmän matkaa, n.1600 km.
    « Viimeksi muokattu: 19.07.2012 kello on 17:26 »

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #22 : 19.07.2012 kello on 17:59 »
    Captainkidd ....toivotelen nyt jo hauskaa
    ja turvallista reissuu
    sekä mukavia ilmoja
    sellaisi mistä pidätte  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:03
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #23 : 19.07.2012 kello on 18:03 »
    Hyviä reissuja + kirjoittele ahkerasti niin saat statusta. Mikäli kaipaat. Meille kaikille se ei ole tärkeää 8)

• Vieras
    « Vastaus #24 : 19.07.2012 kello on 21:47 »
    No kaikesta huolimatta mun mielestä tämän saitin elinehto ja suola onkin juuri modet kun taas varjosivuilla ei ole minkään näköistä moderointia tai ainakaan ei ollut silloin kun viimeksi vierailin nimettömänä siellä.Sama meno jatkui :'( :'(
    Toivon capteeni että kirjoittelet jatkossakin etkä tuijota noita viestimääriä...Itse kkään en ole erityisesti yrittänyt kasvattaa niitä pääsemällä jollekin tietylle tasolle vaan ne on kasvanut ihan sillä että olen vastaillut ja aloittanut itselle tärkeän ketjun muodossa.Itsekin hämmästyin kun yhtäkkiä olikin 500 viestiä täynnä.. Thumb
    Näin helppoa se on.. :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #25 : 19.07.2012 kello on 21:54 »
    Winemaker komppaa Jushia !

;D Thumb Thumb Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    « Vastaus #26 : 19.07.2012 kello on 22:19 »
    Winemaker komppaa Jushia !

;D Thumb Thumb Thumb
    Winemeikker..teet munt janoiseksi..pakko ottaa yks sauna sidukka viel ennen nukkusmattia  ;D Thumb

• Vieras
    « Vastaus #27 : 19.07.2012 kello on 22:19 »
    Winemaker onkin mui bien  Thumb Thumb
    Heleppoo kuin heinänteko.. ;D

• Kaikkien Kaveri
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
    • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
    « Vastaus #28 : 19.07.2012 kello on 23:27 »
    Jeps jushi, oli mullekin viimevuoden puolella aikamoinen ylläri, kun joku oli penkonut tilastoja ja löytänyt minultakin muutamat kirjoitukset. Oli niitä sen vuodenkin aikana liki tuhannen. Mutta eihän niihin tuolla etuteltan puolella niinkään huomiota tule kiinnitetyksi, se palsta kun on tittelivapaa muttei nimimerkkivapaa. Hyvin olen siellä viihtynyt, vaan kun sikäläinen mode on yks kaikille käsittämätön mysteeri, niin siellä ollaan nyt aika varpaillaan.
    Ja jengi hilautuu tänne, ihan kuten minäkin.
    Mukavaahan täällä, vaikka tuo kahtaenvaihda vähäsen yrittääpi salahärnäillä - hehheh. Tunnen miehen hyvin, nou probleemeja, ainakaan mun puolelta. Olen kiittänytkin miestä ja johan se jotain kertoo.
    Mut siltikin sitä särmääkään vaan ei viittis ihan antaa unehtua. Taitolajihan se särmänlaadinta on. Kyllä se voipi vielä kahtaenvaidaltakin luonnistaa, siis niin että sen särmän vain harva huomaa.
    Niin ja kyllä minä olen hyvinkin positiivinen ihminen, paitti joskus kun joku tai täysikuu nyreksyttää. Vaan meillehän sattuu, tekeville, kirjoittaville.
    Kiitokset toivotuksista, ja kerron kyllä kuvien kera tuosta ensiviikon formulareissusta. Tähän sopinee yks kuva, missä on kaksi hemmetin hyvää kuskia ja myös ihmisiä joista ei kaikki ole aina samaa mieltä, ja joista kumpikaan ei mitään statuksia enää tarvi.

Ps tosta kuvasta voi kuvitella mun just sanoneen kuvaajalle, ettei Kimpsulta hölmöjä pyyntöhymyjä irtoa. Mitäs sitä turhia naamaansa muiden mieliksi väännellä jos ei huvita. Vaan lupaan kyllä heilutella lippua Kimille ja toivottavasti se voittokin tulis.
    Kerran Spassa katsoin kun Giancarlo Fisichella teki minkä pystyi, vaan Kimi sen kisan voitti ja Siankaarlo tuli hienosti toiseksi silloisella,  nykyisen Force Indian nimeä kantavan tiimin kärryllä. En oo nyt ihan varma, vaan muistelen että tuo voitto tuli Ferrarilla ja se oli kauden ainokainen.
    « Viimeksi muokattu: 19.07.2012 kello on 23:42 »

• Vieras
    « Vastaus #29 : 19.07.2012 kello on 23:44 »
    Ihan selvää että Kimin pitäis päästä pas...e kun on noin kärsinyt ilme.
    En tiedä mitä tarkoitat särmällä mutta täällä hyvin äkkiä koetaan hyökkäävyydeksi jos kovin jyrkin sanankääntein asioista ilmoitetaan oma kanta ja thäts it.. :-[
    Ihan jouhevassa meiningissä ja muita kunnioittaen niin hyvin sujuu. Thumb
    Ollaanhan me nähty jo 24 suoli,karavaanari.fi ja siihen se info ???
    Miten menee persiilleen homma kun ei ole nohevia modeja paikalla.. :(
    Siksi mie tykkään olla täällä.Ja mulla on sopimus pääjehun kanssa .... ;)Omista kirjoituksista meinaan... Thumb