rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua  (Luettu 9184 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:30.10.2022 kello on 20:01
  • Gnothi seauton - Monaco Rambler Vacatione
Vs: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
« Vastaus #30 : 20.07.2012 kello on 00:07 »
Niin olen nuuhkuillut, että täällä saattaapi olla herkempää porukkaa kuin etuteltassa. Lupaan yrittää olla mahdollisimman tarkkana, sillä ketään ei ole koskaan ollut tarkoitus eikäs ajatus, saitilla mitenkään loukata.
Jushi, niin on hyvä kun ite sanot ettet tiedä/ ymmärrä mitä särmä on. Luehan tuo, niin hiffaat varmasti. Ehdottomasti Sinulle kaikella ystävyydellä ja tämä lause on nyt sitten ilman sitä  särmää.
Kimpsua ei tosiaankaan ole helppoa lähestyä, aina se on just ton näkönen. Kaj Lindströmin kanssa kerran pääsin senverran utelemaan, että onko se Kimi ajaessakin tommonen ( siis niinkuin ummetusvaivoja tms poteva) niin siihen Kaj vaan totesi, ettei ole hänen asiansa tommosiin kysymyksiini vastata. Ihan kiva kuitenkin ihmisenä ja osaa tuon ratinväännökin aika hyvin.. Sen kertoi Kaj kun hiffasi, että olen ihan tavallinen moottoriurheilun ystävä, enkä mikään meedian akentti.

Joku otti isot pultit kun näki mut samoissa kuvissa muiden moottoriurheilustar ojen kanssa. Etuteltassa siis ja varsin kateellisuus paistoi kuin Mombasan auringo keskipäivällä. On se jonkun mielestä niin väärin, että joku pääsee kutsuttuna varikolle, on siitä iloinen ja ylpeäkin. Ei semmosta onnea oikein viittis kätkeäkään, vaikka vanha viisaus siihen kehoittaa. Kerranhan täällä vain kävästään.

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
  • Epsoo
« Vastaus #31 : 20.07.2012 kello on 00:17 »
Niin olen nuuhkuillut, että täällä saattaapi olla herkempää porukkaa kuin etuteltassa.

Sanoisinko että ennemminkin tästä foorumista ei haluta samanlaista kuin etuteltasta.

Ja ollos huoleti, liian kiihkeät keskustelut siirretään hiekkalaatikkoon ja selkeästä trollailusta saa viestinsä ennakkotarkistettav aksi. Joten foorumi pysyy liiasta "särmästä" vapaana.

• Vieras
  • Vs: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
    « Vastaus #32 : 20.07.2012 kello on 00:39 »
    Sanoisinko että ennemminkin tästä foorumista ei haluta samanlaista kuin etuteltasta.

Ja ollos huoleti, liian kiihkeät keskustelut siirretään hiekkalaatikkoon ja selkeästä trollailusta saa viestinsä ennakkotarkistettav aksi. Joten foorumi pysyy liiasta "särmästä" vapaana.
    Kuten jo aikaisemmin mainitsin että muista foorumeista poiketen omat aivopierut pääsevät arvoiseensa paikkaa. Thumb

• Vieras
  • Vs: Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
    « Vastaus #33 : 20.07.2012 kello on 11:22 »
    Niin olen nuuhkuillut, että täällä saattaapi olla herkempää porukkaa kuin etuteltassa. Lupaan yrittää olla mahdollisimman tarkkana, sillä ketään ei ole koskaan ollut tarkoitus eikäs ajatus, saitilla mitenkään loukata.
    Jushi, niin on hyvä kun ite sanot ettet tiedä/ ymmärrä mitä särmä on. Luehan tuo, niin hiffaat varmasti. Ehdottomasti Sinulle kaikella ystävyydellä ja tämä lause on nyt sitten ilman sitä  särmää.
    Kimpsua ei tosiaankaan ole helppoa lähestyä, aina se on just ton näkönen. Kaj Lindströmin kanssa kerran pääsin senverran utelemaan, että onko se Kimi ajaessakin tommonen ( siis niinkuin ummetusvaivoja tms poteva) niin siihen Kaj vaan totesi, ettei ole hänen asiansa tommosiin kysymyksiini vastata. Ihan kiva kuitenkin ihmisenä ja osaa tuon ratinväännökin aika hyvin.. Sen kertoi Kaj kun hiffasi, että olen ihan tavallinen moottoriurheilun ystävä, enkä mikään meedian akentti.

Joku otti isot pultit kun näki mut samoissa kuvissa muiden moottoriurheilustar ojen kanssa. Etuteltassa siis ja varsin kateellisuus paistoi kuin Mombasan auringo keskipäivällä. On se jonkun mielestä niin väärin, että joku pääsee kutsuttuna varikolle, on siitä iloinen ja ylpeäkin. Ei semmosta onnea oikein viittis kätkeäkään, vaikka vanha viisaus siihen kehoittaa. Kerranhan täällä vain kävästään.

Voi tuota onnea, ja vai vielä moisesta kateellinen :laugh:
    Minulle joka ei moisesta ratinväännöstä mitään ymmärrä on tuollainen vähän samaa tasoa kuin pääsisin Tuurin taikka ABC parkkipaikalle vietämään lomaani ::)

Vaikka ei siinä mittään, toki on olemassa ja etenkin ollut myös niitä meidän kuolevaisten tavoin vessassa ähkiviä ihmisiä joita olisi ollut mukava tavata. Sanotaan nyt vaikka Benjamino Gigli, George Ots ja vaikka Kurt Martti Wallenius ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #34 : 20.07.2012 kello on 17:31 »

Voi tuota onnea, ja vai vielä moisesta kateellinen :laugh:
    Minulle joka ei moisesta ratinväännöstä mitään ymmärrä on tuollainen vähän samaa tasoa kuin pääsisin Tuurin taikka ABC parkkipaikalle vietämään lomaani ::)

Vaikka ei siinä mittään, toki on olemassa ja etenkin ollut myös niitä meidän kuolevaisten tavoin vessassa ähkiviä ihmisiä joita olisi ollut mukava tavata. Sanotaan nyt vaikka Benjamino Gigli, George Ots ja vaikka Kurt Martti Wallenius ;)

empä osaa minäkään tuota kateuden lahjaa käyttää
    liekö sitä olutkaan
    kun en ole kennellekkään kateelinen
    vaan aina uskonut siihen
    että jokaisella on samat onnen hetken saavutukset
    toiset uurastaa vaan pidemmän aikaa
    kuin toiset
    toisella on onnea saavuttaa se onni nopeampaa
    kuin taas toinen
    mutta omilla valinnoilla me tehdään pitkälti
    elostamme sen missä elämme
    mitäs siinä on kellään kadehtimista
    en ymmär ..mut oonhan vaan punapääblontti
    enkä täst elosta kaikkee haluakkaan ymmärtää
    kuulla tai nähdä  8)
    nooh niin ...näin nyt vaan olen niin onnelinen ,kuin tässä vain voin olla
    pienistä asioista nauttien
    ja aatellen
    että aina on joku joka on minua paljoon kipeämpi
    tai joku .. jolla on asiat paljoon huonommin
    on myöskin niitä
    joilla on kaik paljoon paremmin kuin minul Thumb
    mutta en heittii karehdi en laisinkaan
    kun olen vaan ja nautin tästä
    mitä on itsellä
    läheiset ,koti ja tää terveys joka nyt on mikä on
    muta siltikin ...
    elämä on ihanaa ..kun sen oikein oivaltaa
    lauloi joskus tapsa rautavaarakin 
    tuollaset nekatiiviset mietteet kuten kateus ptyhi  >:(
    kuluttaa vaan ihmistä
    jotta heitetään niille tossua
    ja otetaan vaikka vain yksi napsu kossua
    jos ei muu auta  siihen ahistukseen Thumb
    nyt alan laulellen tekemään jotain kivaa  ;)
    eli siirrympä kokkailuhommiin köökkiin (eväät huomiselle )
    ja kun on perjantai ja ehtookin kohta käsillä
    niin taidan ottaa lasin valkkaria siihen seurakseni
    ja kuin parematkin kokit konsaan
    siinä lihapyöryköitä pyörittäessäni
    nautiskelen tuota valkoista eliksiiriän lasin jos toisenkin  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2025 kello on 18:45
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #35 : 20.07.2012 kello on 19:03 »
    No hitto, Sipuhan sen sanoi!

Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:33
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Ei mitään hymistelyä, vaan ihan reipasta repostelua.
    « Vastaus #36 : 22.07.2012 kello on 18:29 »

.....................................

Ei ole enää makuasia, jos joku heittää valheen ja moni uskoo valheeseen..

................... .........

Toisaalta uskon ettei kellekään kovin pahoja muistoja jäänyt............

Nähtävästi jollekin jäi pahoja muistoja, kun piti uudestaan väittää minua valehtelijaksi. Vain yksi(?)  on, joka ei usko, että kerroin vain totuuden ja koko totuuden, mitään siitä poistamatta ja mitään siihen lisäämättä.

Ehkäpä tietämättäsi, olen jopa mainostanut adapteriasi näillä karavaanarisivustoi lla. Koska minun  adapterisarjani  tuli vasta kevällä käyttöön ensimmäisen kerran, niin en ole voinut sanoa muille mahdollisille ostajille, että tarkistavat tiivisteet, jotka kuitenkin, toivottavasti ja mitä ilmeisimmin, ovat olleet paikallaan.

Pahaa makua suustani syljeksien toivon, että ei tämän tiimoilta enää tarvitse hakea keskusteluihin särmää.