rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen  (Luettu 42352 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:52
  • Autossa on pyörät
Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
« Vastaus #360 : 25.08.2016 kello on 21:03 »
Ei siihen sähvöö tartte. Heittää röökit roskikseen katso käyttäjä @Weicco allekirjoitusta

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
« Vastaus #361 : 25.08.2016 kello on 21:15 »
heei eli kun täällä nyt puhutaan tupakoinnista niin halusin kysyy, että miten sähkötupakat on auttanut lopettamiseen? Ite oon polttanut nyt tässä tosi kauan, ja tuttu suositteli sähkötopakkaa, esimerkiksi www.paulsaar.com tai www.xsmoke.fi?
T: halukas lopettamaan!
 Thumbd

Unohda noi linkkaamasi firmat.

Tiedän todella paljon porukkaa jotka on höyryllä lopettanut sellaisiakin tyyppejä jotka on vetänyt yli 40 vuotta.
Kannattaa käydä käydä tutustumassa vaikka eSavuke.com keskustelu foorumilla aiheeseen jos höyryttely kiinnostaa.
Kattele vaikka https://www.finnvape.com , https://happyjuice.eu/fi/ tai http://www.vapetalo.com firmoilta laitteet.

Laita vaikka yvtä jos aihe enempi kiinnostaa. Muistaakseni meillä töissäkin on 8 kpl pitempi aikaisia polttajia lopettanut höyryllä eivätkä enään edes höyryttele.

  • Vieras
  • Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #362 : 25.08.2016 kello on 22:03 »


      Niin, lopettamisen tapoja voi olla monia. Tässä omakohtainen kokemus.

      90-luvun alussa kesällä aloin ajatella päivittäin että miksi poltan? Seuraavana kesänä, kesäloman aikaan
      olin siskon pojan lapsenvahtina. Silloin tuli tunne kilauttaa kaverille joka toi minulle tupakkaa Venäjältä,
      etten enää tarvitse, minulla on kolme avaamatonta askia joiden jälkeen lopetan polttamisen.

      Seuraavana sunnuntaina olimme veljeni kanssa autokilpailussa, tarjosin veljelleni viimeisen tupakan
      viimeisimmästä askista laittaen sen roskakoriin.
      Myöhemmin veljeni tarjosi tupakan jonka poltin. Edelleen ajan kuluessa veljeni taas tarjosi tupakan,
      totesin "etten polta enää vaan lopetan."
      Noin meni savuttomana 5,5 vuotta jonka  jälkeen aloin polttamaan. Polttelin jälleen noin 4 vuotta.
      Uuden vuoden jälkeen aloin samoin pohtia miksi täytyy polttaa? Oli äitienpäivä aamu kun olin
      parvekkeella tupakalla. Yhtä äkkiä tupakka alkoi "maistua" pahalle. Tumppasin noin puoliksi poltetun
      tupakan, menin sisälle huoneistoon ja totesin  vaimolle. "lopetin polttamisen." Noin meni suurin piirtein
      3,5 vuotta, taas palaa..... Thumbd

      Olen tehnyt ja edelleen teen monista asioista itsetutkistelua. Edellä olevasta, laihduttamisesta, korkki
      kiinni kun siltä tuntuu,jne, olen päätynyt sellaiseen lopputulokseen että kun onnistun, niin voin aloittaa
      "paheen" koska kykenen ja aina olen päässyt tarpeen vaatiessa haluamaani tavoitteeseen.
      "Paheista" löytyy pääsääntöisesti psygologinen selitys mikä ja miksi palataan "paheiden" tielle.
      Kyseessä on syy ja seuraus. Ehkä suurin piirtein ymmärrän oman tilanteeni.  :-\

      Toivotan kaikille tervettä elämää.  Thumb

     
     




     

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #363 : 26.08.2016 kello on 14:04 »
    Dreamer on samaa mainostaan linkitellyt useille palstoille.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:12.04.2022 kello on 19:00
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #364 : 27.08.2016 kello on 13:19 »
    Kannattaa käydä käydä tutustumassa vaikka eSavuke.com keskustelu foorumilla aiheeseen jos höyryttely kiinnostaa.

    Tämä.


    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 5.06.2024 kello on 18:18
    • Hämeenkylä Vantaa
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #365 : 27.08.2016 kello on 19:08 »
    Itse pitkään asiaa harkinnut. Mutta ilman olo tekee meikäläistä työkyvyttömän
    Käynti on kuin kahden promillen humalassa.  Viikonpäästä meinasin kysyä apuja lääkäriltä
    Kun käyn näyttämässä niskaa alan asiantuntijalle.  Hyvät vinkit olisi tarpeen niiltä jotka ovat lopettaneet röyhyttelyn ;) campiksia on tullut kokeiltua, mutta ei sopinut meikäläiselle tässä työn kuvassa, kun pitää olla kädet ja mieli vakaat.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #366 : 26.05.2017 kello on 22:26 »
    Herätetäänpä tämäkin keskustelu käyntiin.

    Tuli tupruteltua jokunen kotiauto taivaalle, mutta nyt se loppui 6 viikkoa sitten. Toistaiseksi ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa tai kaipuuta kääryleisiin. Ilmeisesti motivaatio on kohdallaan, kun on tulossa aikamoinen lääketieteellinen operaatio syksyllä, jota ennen on kuulemma hyvä olla sauhuttelematta.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:20
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #367 : 26.05.2017 kello on 22:33 »
    Hyvä Vesseli, mitens muuten mennöö, eipä oo ukosta kuulunnu mitään vähään aikaan?

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #368 : 26.05.2017 kello on 23:07 »
    Hyvä Vesseli, mitens muuten mennöö, eipä oo ukosta kuulunnu mitään vähään aikaan?

    Tässähän laiskana eläkeläisenä köpötellään. On pidetty vähän Some-taukoa, mutta nyt tuli taas mieleen