rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Primus 2470 sekoilee?  (Luettu 18275 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:09
Vs: Primus 2470 sekoilee?
« Vastaus #30 : 3.07.2026 kello on 16:00 »
    Olen monesti aatellu,että täytyy olla aika rohkea ,että ostaisi käytetyn as. auton tai vaunun, itsekorjattuja juttuja kun lukee täältä saatujen ohjeiden mukaan .Jos ostaisin niin ensimmäisenä katsoisin heti akulta eteenpäin seuraten,että kaikki kytkennät oisi tehty tehtaalla. Huom.on minun mielipide!

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.07.2026 kello on 21:53
« Vastaus #31 : 3.07.2026 kello on 18:07 »
Termarista kun otti toisen johdon irti ja laittoi veden lämmityksen päälle, niin nyt pysyi lämmityskin päällä. Mittasin kylmän termarin ja ja se kyllä piippasi, eli on avautuvaa mallia. Vai pitääkö tuossa olla sulkeutuva malli...?
Varaajassa pitää olla sulkeutuva malli, muut on avautuvia.

https://karavaanari.org/index.php?topic=25351.0

• Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15
« Vastaus #32 : 3.07.2026 kello on 18:50 »
Näin arvelinkin kun "oireet" on mitä on. Nyt täytyy vain katsoa löytyisikö kuusamon seudulta sopivaa termaria.
Kiitos näistä neuvoista.
Itse kun näitä rassailee niin on ainakin vähän käryllä missä mennään jos ihan puskissa tulee ongelmia. Eipä tarvi sitten sormi pe****ssä itkeä jos "uudessa" vaunussa tulee häikkää.  ;D Ihan vaan oma mielipide...

anything