Milloin sanoi? Eilenkö?Ei ku viime vuoden katsastuksessa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4701 4702 [4703] 4704 4705 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Milloin sanoi? Eilenkö?Ei ku viime vuoden katsastuksessa. Lähdetty uimaan niinkuin jo vähän joka päivä
Kuudes lammikko jo ja merivesikin testattu.Noudettu postiautomaatista aterian äärivalot ja tehty vaihto-operaation suunnitelma. Tikkaat ja työkalut/halut.
Noudettu postiautomaatista aterian äärivalot ja tehty vaihto-operaation suunnitelma. Tikkaat ja työkalut/halut.eli purit vanhan pois että tiedä mitä työkaluja pitää käyttää ja laitoit vanhan takaisin että tiedät mitä tarvitsee uuden laittamiseen? ![]() Siivottu matkamökki ja imuroitu talo.
Pantiin naapurin rouvan kanssa-- nimittäin siemen perunat maahan, heille ja meille.
eli purit vanhan pois että tiedä mitä työkaluja pitää käyttää ja laitoit vanhan takaisin että tiedät mitä tarvitsee uuden laittamiseen?Kun nyt lähdettiin v*ttuilun tielle: Virke aloitetaan isolla kirjaimella. Muutenkin kieliasu on outoa. Virke jossa todetaan päättyy pisteeseen. Uudet äärivalot ovat kirjoituspöydällä ja vanhat valaisimet paikallaan. Työkaluja on riittävästi ja jokaista osaan käyttää. Sähköliitosten teko ei ole ongelma. Jos päivän tekosi on tämä kirjallinen tuotos, kannattaa jatkaa sahalla rimapojan ammattia. Tulikin suunnitelmiin muutos, purkasin Adrian kattoa(vanerin) vielä vajaan metrin verran. huomenna jos pari rimaa liimaisi sinne niin sittenhän se oli viimeistä katto vaneria vaille. Ensi viikolla sitten seinien maalaus ja kalusteiden kasaus alkakoon.
Välillä taidan käydä pojan saunaan tekemässä lattian, sillä kun on nyt 9 päivää putkeen töitä. Kun nyt lähdettiin v*ttuilun tielle: Virke aloitetaan isolla kirjaimella. Muutenkin kieliasu on outoa. Virke jossa todetaan päättyy pisteeseen.suunitelma ainakin kuulostaa hyvältä. suunitelma ainakin kuulostaa hyvältä.Edelleenkin kirjoituksen opit hukassa. Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Piste sentään lopussa löytyy. Rimapoikahan ei tarvitse kirjoitustaitoa muuhun kuin työsopimukseen piirrettävään epämääräiseen suherrukseen. Sopiiko että et vastaa minulle jolloin minun ei tarvitse kommentoida. Sopiiko että et vastaa minulle jolloin minun ei tarvitse kommentoida. Molemmat on vapaaehtoisia, ei niistä tarvi elämäntehtävää ottaa. Edelleenkin kirjoituksen opit hukassa. Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Piste sentään lopussa löytyy. Rimapoikahan ei tarvitse kirjoitustaitoa muuhun kuin työsopimukseen piirrettävään epämääräiseen suherrukseen.sopiiko että kerrot suunitelman lampun vaihdosta ja minä lupaan korjata kirjoitus taidon? ![]() Sainpa saksanseisojan katsastettua. Taas vuosi ajoaikaa.
Muuten huomautuksetta mutta... tuulilasissa ollut vänkärin puolella halkeama jo usean vuoden eikä vaikutusta, nyt pitää uusia. On kaksivärinen ja lämmitettävä, onneksi lasivakuutus. Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla Noudettu postiautomaatista aterian äärivalot ja tehty vaihto-operaation suunnitelma. Tikkaat ja työkalut/halut. Käytätkö siis aterian yhteydessä äärivaloja? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4701 4702 [4703] 4704 4705 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|