Matkajääkaappi hajosi jälleen...
Nyt jumissa Torniossa. Odottelen, jos kaapin saisi täältä lähetettyä takuuhuoltoon.
Niin ja eilen menikin koko päivä Weteraanikonepäivil lä.
Onpas sen kanssa huonoa tuuria.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4562 4563 [4564] 4565 4566 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Matkajääkaappi hajosi jälleen... Onpas sen kanssa huonoa tuuria. Mikä merkki et ei erhdy kukaan muu ostamaan ko TAAS SÄRKI ja takuu aikana, entä ko loppuu taku?Tämähän on hyväksi tunnustettu Frezzer... Malli Pro 42L. Kai se hyvä olisi, jos toimisi. Mulla näyttää olevan hieman maanantaikappale. Hommasin tilalle passelimman Opal 25 litran kompura matkajääkaapin. Ainakin tämä uusi on hyvin hiljainen verrattuna Frezzeriin. Veneen huolto. Tuoreet moottoriöljyt sisään vielä, akut latautumaan, huomenna pesu ja varustaminen.
Vähän myöhään jäi, kun sitä viihtyy karavaanarihommissa paremmin. Joutaisi myyntiin ensi keväänä. Pohjoisen Päijänteen retkikohteet on nähty. Muistatko Alan pienvenelaiturin Kuopiossa Neulaniemen kärjessä? Ihan mukava paikka välillä käydä katsomassa. Kyllähän joku pieni avovenekin olisi ihan mukava, mutta itseni tuntien vesillä olo jäisi kuitenkin muutamaan kertaan. Puolivälissä Neulaniementietä on rauhallinen ja varjoinen parkkipaikka, siinä tulee aika paljon oltua vaunun kanssa.
Mitäs kautta ajelit ? Cacak-E761-E763-E65-E762-Shkoder. E65:llä kartturikin pysyi hereillä. Wifi pätkii täällä.
*****
Printtasin maahantuojalta saamani C.O.C.-todistuksen kopion. Nyt sitten jännittämään, kelpaako tuo katsurille laittamaan vetopainot trafin tietoihin?
*****
^ 1. Ei poikkea 2. Yhdistelmämassa on molemmissa sama. Mutta jarruttoman massa puuttuu tyyppikilvestä kuten nyt myös otteelta. Eihän kaikissa autoissa sallita jarruttomalle kärrylle 750kg massaa. Esim. mun Saarassa vain 595kg. Eihän tuo ole mikään valmistajan määrittelemä vaan kansallisen lainsäädännön kiemura - vielä aiemmin se (jarruttoman kytkentämassa) oli "puolet vetoauton omamassasta, mutta enintään 750kg". Harmonisoinnin myötä tuon (750kg) pitäisi viitata luokittelumassaan eli mikä mitataan peräkärryn aksel(e)ilta..
*****
Eihän tuo ole mikään valmistajan määrittelemä vaan kansallisen lainsäädännön kiemura - vielä aiemmin se (jarruttoman kytkentämassa) oli "puolet vetoauton omamassasta, mutta enintään 750kg". Harmonisoinnin myötä tuon (750kg) pitäisi viitata luokittelumassaan eli mikä mitataan peräkärryn aksel(e)ilta.. Kun en tunne/ymmärrä kaikkia näitä kiemuroita, niin katsoin paremmaksi, että saan nuo painot otteeseen. COC:ssä on mainittu jarruttomaksi 750kg. Ja kun, tai jos, sen(kin) saan otteeseen, niin silloin tunnen oloni turvalliseksi. Ja tällä systeemillä edullisesti, kun vaihtoehdoksi tarjottiin tehtaalta tilattavaa todistusta yli 300€:n hintaan. Eniten minua ihmetyttää tässä caseissa se, miksi niitä painoja ei ole alunperin. Joku lienee mokannut? Kuka? Ja miksi? Ja missä on alkuperäinen COC-todistus, josta noita painoja ei voi liittää trafin tietoihin? Siinä mielessä maahan tuojan vastaantulo on hieno ele, jos nyt kaikki onnistuu. Ajettu Ylivieskan Bestparkista Wanhan voiman kautta Siikajoen Varessäikälle,ja taas bestpark kiin.Ei naurata kun kulutus huitelee 16/100 bensiiniä
.Tultu Torunin kaupunkiin ja campingkiin. Kaikki kyllä jees paitsi keli hieman epävakaa. Kun aurinko paistaa.
Yksi suomalainen pariskunta alueella myös. Saavuttu Gardalle Piani di Clodialle. Keli muuttui aamun sateesta ja +16 asteesta aurinkoon ja +32 asteeseen.
Vaikkei ollut kuin 330km niin oli harvinaisen rasittava siirtymä. Vaikka sunnuntai niin paljon ruuhkaa ja asemat niin täynnä autoja ettei yhdistelmällä parkkiin mahtunut. Piani di Clodialla oli sisäänkirjautumissy steemit muuttuneet viime kerrasta eli vuodesta 2019. Ruuhkaa respassa ja hikistä hommaa laittaa leiri pystyyn. Täyttä vaikuttaa alueella olevan eli hyvä että oli etukäteisvaraus. Ansaittu pizza ja olut. Viikko paikallaan ja huomenna ei tehdä muuta kuin ollaan altaalla ja uidaan ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4562 4563 [4564] 4565 4566 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|