^
Noin vähänkö niitä on sikäläisessä "kiukaassa" - puolämpäriä
Noin vähänkö niitä on sikäläisessä "kiukaassa" - puolämpäriä

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3974 3975 [3976] 3977 3978 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^
Noin vähänkö niitä on sikäläisessä "kiukaassa" - puolämpäriä ![]() No ei tämmöseen satoja kiloja mahdu
![]() https://www.azalp.be/harvia-vega-bc90-hcb900400s.htm No on minulla suomessa savusaunassa 500-700 kg kiviä Ei leipää tarvi hamstrata ^
Orgissa vielä näkee toisinaan asiallista ja vahvistettua faktatietoa! Terassia tehty. Eikös hallitus määrännyt terassitkin kiinni? ![]() Eikös hallitus määrännyt terassitkin kiinni? Kiinnihän tuo on kunhan kansi valmistuu ![]() Ikkunoiden pesua ,25 ikkunaa on joten hommaa riittäää
Lumen syvyyttä ja painoa mitattu. 54 - 118cm, maksimipaino per neliö reilun 300kg.
Vaunun vedin tallista ulos ja vaihdoin eukon autoon kesätassut.
Se on kevät nyt. Vaunun vedin tallista ulos ja vaihdoin eukon Mun tabletin rivitys meni noin... 😂 Mun tabletin rivitys meni noin... 😂 ei tälleen virusaikana kannata vaihtaa ![]() Paistettu laavu makkarat pitkästä aikaa ja hiljaisessa yksinäisyydessä
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3974 3975 [3976] 3977 3978 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|