|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3444 3445 [3446] 3447 3448 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Haili, onko se sama kun "merimuikku".Silakkaa kutsutaan täälläpäin hailiksi. Merimuikkuakin satunnaisesti täältä saa, Pyhtään puolella sitä saa paremmin. Mun 15hp veneellä ei sinne kehtaa ajella. Hyvä saalis. 4 hiirenloukkua liiterissä, kolmessa saalis. Harakat oli varmaan tyytyväisiä.
Tänään potenut erilaisista lihastuntemuksista eilisen jälkeen. Muurarin apupoikana olin päivän ja ensi viikon tiistaina jatketaan. Ihan hirsitalo näyttäs olevan. Mitenkähän tuonkin saisi homeeseen. Ihan hirsitalo näyttäs olevan. Mitenkähän tuonkin saisi homeeseen.Hyvällä alulla näkyy olevan kun plastikkia on ylhäällä ja alhaalla ![]() Ihan hirsitalo näyttäs olevan. Mitenkähän tuonkin saisi homeeseen. Siskoni eläkeläispäiviä varten rakentaa tuon. Edellisen talonsa siirsi pohjanmaalta ja se oli aivan liian iso yhdelle ja kolmikerroksinen. Tuo nyt rekennettava haettiin Kotkasta ja se on yhdessä tasossa vajaa 100 neliötä. Mitä tuolla ylettömällä muovittamisella haetaan ? Puu puuna ei mene miksikään vaikka se vähän sadevettä saisikin kunhan ei piiloteta/eristetä heti.
Nyt muovi kerää kosteuden oikein tosissaan tuonne ylimpiin hirsiin ja niskoihin muhimaan.. Vaihoin jeeppiin orkkis ecun takasi. Ei pala enää ce-valo..
Lattiavasat on kerrospuuta ja siksi suojattu kun kattoa ei ole. Ylimmät hirret on ollut sateensuojassa hetken ja ilmanvaihto toimii muovin allakin. Kattotuolit ja vesikatto kuuluu ensi viikon ohjelmaan ja kaikki muovit saa pois
multaa ostin, nurmikkoa leikattu ja paikkailtu. nyt otan oluen ja teen safkat.
käytin poikaa ajamassa hänelle uudella radalla, ei paikalliset paljon hymyilleet. Luvattiin tulla toistekkinEikös se niin ole että tärkeintä ei ole voitto vaan vastustajan täydellinen nöyryyttäminen tuntuu poika olevan rattimies
Minä tein samasen kakun joulukuussa ennen tänne Haapaniemeen muuttoa, hyvä ja helppo kakku tehdä Kakku pitäisi kyllä antaa tekeytyä huomiseen mutta hätäinen kun ei vaan malta. Hyvää oli, parempaa huomenna. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3444 3445 [3446] 3447 3448 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|