Kaverilla tuollainen.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Taitaa kököttää yhdessä Kotkansaaren parainmassa puskassa. Joka päivä siellä matkakulkimia on, tänä aamuna 2 retkuiluautoa oli tuossa yötä viettänyt.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3372 3373 [3374] 3375 3376 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kaverilla tuollainen. Taitaa kököttää yhdessä Kotkansaaren parainmassa puskassa. Joka päivä siellä matkakulkimia on, tänä aamuna 2 retkuiluautoa oli tuossa yötä viettänyt. Herätty ja hyvin nukutti taas, otettu täksi yöksi yksi ravintola keikka lisää.
Herätty yö työn jälkeen, jos sitä pitäs viikon vapaata, ja syksymmällä lissää kun muut olette pitäneet lomanne Herätty ja hyvin nukutti taas, otettu täksi yöksi yksi ravintola keikka lisää. Olipa lyhyt viikko? ![]() Olipa lyhyt viikko?Rahan tuloa ei voi estää, sit on mukava tuhlata kun on mitä tuhlaa ![]() kävin vähän tallia kuntoon laittamassa ja pakkailin atrian. Kohta Mäntyharjulle.
Morjestettu orggilaista jolla on tuunattu konepelti kulkimessa.
Täytetty yksi opetuslupahakemus. Neljällä eri nimellä mutta samalla paperilla. Oli jo ennemmin myönnetty alkuvuodesta opetuslupa, mutta nyt seuraava mukaan ja vaimo toiseksi opettajaksi kummallekkin.
![]() Kävinpä testaamassa kela kyytejä, kävin Mikkelissä paikkauttamassa itteän, huitasin itteän kirveellä jalkaan. Hyvä ja nopea palvelu, tais sairaalassa mennä 40 minsaa.
Kävinpä testaamassa kela kyytejä, kävin Mikkelissä paikkauttamassa itteän, huitasin itteän kirveellä jalkaan. Hyvä ja nopea palvelu, tais sairaalassa mennä 40 minsaa. Hyvä ettei pahemmin käynyt Miten sinä tuollalailla tuttua miestä menit lyömään
.Toivotaan ettei pahempia vammoja tullut Huti lyönti sattui oikeaan kohtaan, ei mitään suurempaa särkynyt. Mitänyt luuhun tuli lommo. Kaikkea mulle on käyny, mutta ikinä ei ole verta tullut t olleen pulppuamalla niinku nyt. Harmittaa vaan kun hyvä kenkä meni rikki. Kela takseilla ajelin, taksamittari näytti 190€ mun omavastuu 50€. Siis edestakaisin.
Eiks sulla Arska ole tuunattu pelti Adriassa. Taisit tulla tänään vastaan Kotkassa (mä olin fillarilla Santalahteen päin valumassa)
Eiks sulla Arska ole tuunattu pelti Adriassa. Taisit tulla tänään vastaan Kotkassa (mä olin fillarilla Santalahteen päin valumassa)Joo onhan mulla peltiä teipailtu,ja ajelinkin sielläpäin Mussaloa.hain lapsia reissuun mukaan. kirjolohi savustettu ja syöty ja nyt mustikoita keräämään ja sitten saunaan ja pari noobelaanerii...
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3372 3373 [3374] 3375 3376 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|