Siirryin Ukkohallaan, 27km tiukkaa ajoa Paljakasta 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3203 3204 [3205] 3206 3207 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siirryin Ukkohallaan, 27km tiukkaa ajoa Paljakasta
![]()
kylpyhuone ja sauna tuli pestyä.
Naiset aina sanoo että kun miehet alkaa tekemään jotain, niin se on välineurheilua..nii n se onkin, kyllä tohonkin hommaan vaaditaan kunnollinen työvalaistus, jatkojohtoja, höyrypesuri, kuivaimuri ja märkäimuri(onneksi imurit on sentään samassa laitteessa) joihinka kaikkiin erilaisia suulakkeita, erilaisia harjoja ja liinoja, lasta, kolmea eri pesuainetta, suihkepulloja, ämpäri ja ennenkaikkea siivousolutta. Emäntä ois ottanut harjan ja yhden pesuaineen mukaansa, varmaan mennyt sama aikakin... ![]()
^
Siinä on käynyt kuin Jaakko Tepon kaverille virhe panostus hommissa: Kun kysyvät että pääsikö hän taivaaseen: Ylös päin ainakin lähti. ![]()
Uimassa käväisin tai ehkä paremminkin kastamassa kehoa. Allas kun enemmän mitoitettu kekaroolle. Kylläpä teki freesin olon.
Mietin, että joko lähtisi Keljon Lidliin ostamaan pääsiäisruokia. Siellä on kaikenlaista mukavaa juuri tänään.
Hiihdin avannon ohi ja nyt itse kylpyyn sinne
![]() Hiihdin avannon ohi ja nyt itse kylpyyn sinne Ei kannata hiihtää ohi ![]()
Olen yrittänyt rakentaa jänissuojaa omenapuulle. Lunta on niin paljon, että jänis pääsee ongelmitta aidan yli ja löysi omenapuun oksat.
^ Haulikko ja sitkeä passimies. Kyllä lähtee.
^ Haulikko ja sitkeä passimies. Kyllä lähtee. Tai muutama ansalanka, niin ei lähde.... ![]() Ostin toisen autotallin naapurilta. (tallit vierekkäin) "Montun" koko 9,2 m2 (aukko 77cm x 400cm) Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3203 3204 [3205] 3206 3207 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|