Vastasin puhelimeen.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2607 2608 [2609] 2610 2611 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vastasin puhelimeen.
Kannattiko? Oon ottanu vähän mallia tämmöisistä lyhyistä vastauksista mitä nykyään jonkin verran palstalla ilmenee. Mutta joo, kannatti vastata polliisi soitteli. Mikäs se nyt bisnekset pilasi?Meni eräs auto,mutta tulee melko varmaan lähtö Mäntsälään
Meni eräs auto,mutta tulee melko varmaan lähtö MäntsäläänOta vaunu perään ja pidä pikkusen lomaa noista pisneksistä samalla Ota vaunu perään ja pidä pikkusen lomaa noista pisneksistä samalla Kävin hedelmätiskillä....
Alkoi mietityttää, kun oli Satsumaa, Klementiiniä ja Appelsiiniä. Mandariineja olin kyllä menossa ostamaan, mutta ei sellaisia oikein kuulemma enää ole. Päätin sitten ottaa Klementiinejä, vaikka kaikki näytti saman näköisiltä. Oli mielestäni hyvä valinta. Onko kankainenSipu sivistynyt ihminen ei sairasta Onko kankainen Ei ole mutta kun ei mahdu kaikki juhlimaan yhtä aikaa niin pitää juhlia eri aikoina ja päivinä ![]() Noh täällä on enempi ollut ruoka pitoiset juhlat ja alkomahoolia on mennyt aikas taseen tahiin ....lasi tai kaks ![]() ja alkomahoolia on mennyt aikas taseen tahiin ....lasi tai kaks Missä ajassa? ![]() Sipu sivistynyt ihminen ei sairastaNo tuolla kriteerillä minäkin olen sitte sivistyny kun en sairasta vaikka tuleekin otettua välillä vähän useempikin ![]() No tuolla kriteerillä minäkin olen sitte sivistyny kun en sairastaOn se hienoa,kun löytyy sivistyneitä täältäkin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2607 2608 [2609] 2610 2611 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|