Ite liikkunut täällä Uberillä. Maksaa neljältä saman kuin metro, ja säästää jalkoja, jos ei sijainti sovi ihan metroaseman kohdalle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2564 2565 [2566] 2567 2568 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Ite liikkunut täällä Uberillä. Maksaa neljältä saman kuin metro, ja säästää jalkoja, jos ei sijainti sovi ihan metroaseman kohdalle. Ajatko pimeää taksia?Kävin tuhlaamassa rahaa Motonet,lidl..Kävin Savelan Nesteellä myös kahvilla..Ajatko pimeää taksia? Paljon olen lukenut ruuhkista tuolla. Sujuuko liikennene niin hyvin että aikakin säästyy. Kävin tuhlaamassa rahaa Kunnon bisnestä, ainakin toiselle osapuolelle. ![]() Istuskeltu Mersun takapenkillä, ite Elvis on kuskina ja lisäksi tästä lystistä maksetaan vielä pientä palkkaa ja päivärahaEiks toi oo aika rankkaa ![]() Eiks toi oo aika rankkaaOn se ja nyt vielä juututtiin ruuhkaan, ni taitaa vielä mennä prosenttitunneille Totteles nyt lääkärisetää, ei varmaan käskenyt seisoksimaan viimassa https://www.youtube.com/playlist?list=PL72E8095C49007D0E Kiitoksia kaikille onnitteluista. Kyllä ikä on vain numeroita. Itsestä ei tunnu olo läheskään niin vanhalta kuin syntymä vuosi edellyttäisi.Mitäs pojan kloppi ![]() Onnea vaan Aippe, perästä tullaan...Arska kumpi ehtii ennen ![]() Noin 1 tunnin siesta tuli vietettyä. Nyt kahvia vatsalaukkuun. Noin 1 tunnin siesta tuli vietettyä. Nyt kahvia vatsalaukkuun.Mulla ainakin yö unet menee. Mulla ainakin yö unet menee. Menen nukkumaan pääsääntöisesti noin kello: 00.00 - 00.30 Herään suurin piirtein noin 05.15 - 06.15.....siesta "tasoittaa" unen määrää. Hullua kun työelämän ajan "oppi" heräämään aina ajoissa töihin, seuraa sama aikataulu myös eläkkeellä. ![]() Silloin ajatteli että eläkkeelle päästyä nukun kauan ja hartaasti, ei vaan toimi. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2564 2565 [2566] 2567 2568 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|