Voin myöntää , olen kateellinen noille sinun siestoilleSama vika.Itselläni ei mitään mahdollisuuksia
jos aion yöllä nukkuna.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2557 2558 [2559] 2560 2561 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Voin myöntää , olen kateellinen noille sinun siestoilleSama vika.
En ymmärrä niitä, jotka jätesäkeikhin kerää syksyisin lehdet ja jättää hyödyntämättä helpon tavan tehdä kompostimultaa. Voin myöntää , olen kateellinen noille sinun siestoille No joo. Tuo siesta on opittu asia jo vuosia sitten. En nuku siestaa joka päivä, mutta yleensä kyllä. Minulla jää normaali yöunet hieman alle / yli 6 tuntia yössä, joten "paikkaan" unta siestalla. Ikää kun karttuu, unen määrä vähenee, ainakin oman kokemuksen perusteella. Juuri heräsin noin 1/2 tunnin siestalta. Voin myöntää , olen kateellinen noille sinun siestoille Meillä on poikkeava elämänrytmi. Aamuisin noustaan 10 maissa ja aamupala, iltapäivällä 3 maissa tukeva välipala ja sen päälle päikkärit, ½-1 tunti. Levon päälle kahvit ja sitten kumpikin taas tekee omiaan ja ruokaillaan 8-9 maissa illalla. Iltakahvit juon 11 maissa illalla, vaimo ei silloin kahvia juo. Tuossa vaiheessa muutama tunti oleilua ja hedelmää tai vastaavaa. Nukkumaan 1-2 aikoihin. Tuo toimii meillä koska molemmat iltavirkkuja. "huolella kiinnilaitettu" rengastus, kun metrisellä jatkolla ja karkastulla hylsyllä kuului vaain terävä napsahdus kun reilu 100kg pomppasi varren päälle.Taisi olla rengasliikkeen asentajan jäljiltä Katsottu näyttelijämestarin muiston kunniaksi Kaasua komisario Palmu. Kurt Kuurna on todellinen huippusuoritus ![]() Eikä Toimittaja Nopsanen tai Aimo Rykämö ole muissa "oikeissa" Palmuissa huonoja.
ns. "huolella kiinnilaitettu" rengastus, kun metrisellä jatkolla ja karkastulla hylsyllä kuului vaain terävä napsahdus kun reilu 100kg pomppasi varren päälle. Varmaankin liikkeessä laitatettu, jos kaikki renkaat on noin. Mulla ollut parikin Fiiattia, joihin aikoinaan itse vaihdoin renkaat. Mutta irrotettaessa oli vasen eturengas aina kirinyt kauden aikana tuohon pisteeseen. Aina piti lainata välineet irroitukseen, kun ei itellä ollut. Muut irtosi suosiolla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2557 2558 [2559] 2560 2561 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|