|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2472 2473 [2474] 2475 2476 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tultu kotio, viikonloppu oltiin mökkeilemässä koppiautolla. Kyllä sitä vaan autossa nukkuu levollisesti jostain syystä.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Puhuttu virolaisten kanssa. Opettu / selvennetty mitä erilaisuuksia löytyy samoissa sanoissa. Koik asid korras. Niin edelleen... minut todettiin virolaiseksi.
Tieliikennekäyttöön otto tehty. Kohta (ap) katsomaan venettä ja hakemaan paperinen rek.ote.
Tieliikennekäyttöönotto tehty. Kohta (ap) katsomaan venettä ja hakemaan paperinen rek.ote. Nyt on paperinen rek.ote sekä onnellinen (?) veneen omistaja. Tieliikennekäyttöönotto tehty. Kohta (ap) katsomaan venettä ja hakemaan paperinen rek.ote. Onnea uudelle buåtille Onko isokin paatti ? Onnea uudelle buåtille Seppo tietty järjestää risteilyn kaikille halukkaille uuden veneen kunniaksi, hyttitilaa ei taida kovin monelle olla ja aurinkokansikin on kohtalaisen pieni jos kyseessä on vene josta foorumilla aikaisemmin kirjoitettu 500 metriä kerkisin ajaa kun moposta kytkinvaijeri
meni poikki. perhana sentään.No, kävin sitten kävellen naapuria jututtamassa .
Onnea uudelle buåtille En ole mitannut, vajaa 5m. saattaa olla. Seppo tietty järjestää risteilyn kaikille halukkaille uuden veneen kunniaksi, hyttitilaa ei taida kovin monelle olla ja aurinkokansikin on kohtalaisen pieni jos kyseessä on vene josta foorumilla aikaisemmin kirjoitettu Kolo "laiva" on yhtä aurinkokantta. Siis sitä riittää. Ja ehkä risteilykin järjestyy kunhan rivakoita soutajia ilmoittautuu vapaaehtoisiksi.
Traileria palauttaessani tapasin Herra Turhan Höpöttäjän.
![]() Otitteko kopsut tai edes nisu kahveet?
![]()
Vai että Herra, tätä minä olen pelännyt. Tainnut se Audi tehdä ravaasta Herran.
Otitteko kopsut tai edes nisu kahveet? Ei kumpaakaan. Ihan vaan vaihdettiin muutama (?) sana. Höpö oli lähdössä upealla Audilla pihasta kun kurvasin sinne. Mutta sammutti moottorin ja jäi rupattelemaan. Oli varmaan klubille menossa, golf mailat peräkontissa, kopsupullo bägin sivutaskussa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2472 2473 [2474] 2475 2476 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|