Onnea uudelle kulkimelle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2468 2469 [2470] 2471 2472 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onnea uudelle kulkimelle.
kyllä passoo nyt muailmoo ihmetellä vähän vaikka miltä kulmalta.
![]() Ajeltu etelästä kotio uudella minikotikulkimella. Ja eikun tuunaamaan.... ![]()
Ajeltu etelästä kotio uudella minikotikulkimella. Onnittelut uudelle "kodille". Hain postista toisen läppärin tuulettimen ja vein sen huoltoon. Nyt läppäri toimii. Kiitos K.E.V. avusta. Nyt pitää vielä sopimaton lähettää takaisin. Kiitos kaikille ja kovin on onneksi vähän tuunattavaa tuossa paitti lisää pistokkeita 12 ja 220V yms...
Rouva pääskin tänään jo aikaisin töistä,ei tarttenut ylitöihin jäädä, käytiin liiterissä ostoksilla ja piruuttani ostin valmiin pitsan. Käytiin saunassa kerittiin juuri ja juuri klo kuudeksi kuuntelemaan puhelinlankoja. Nyt on tuunattu pitsa grillissä paistumassa ja kylmä olut odottaa.
Minä tein alusta loppuun itse, eka on uunissa pizzakivellä.
Peroni odottaa kylmässä. Rouva pääskin tänään jo aikaisin töistä,ei tarttenut ylitöihin jäädä, käytiin liiterissä ostoksilla ja piruuttani ostin valmiin pitsan. Käytiin saunassa kerittiin juuri ja juuri klo kuudeksi kuuntelemaan puhelinlankoja. Nyt on tuunattu pitsa grillissä paistumassa ja kylmä olut odottaa.Salmi pitzza jota ei tarte tuunata. Kyllä mä olen silloin tällöin tuunannu
pakastepitsaa ja ihan hyviä ovat olleet. Peronia en oo ikinä niiden päälle laittanu kun en edes tiedä mitä se on. Tulipa vahattua vaunu, nyt kelpaa viedä Vuokattiin..
Eestiläisten naapurien kanssa "parlamentissa."
Tämän päälle Alan ottaa Pirkkaolusista kohtuulliset kännit ![]()
Ostin 16-askelmaiset alumiinitikkaat. Siitä saanen hyvän työkalun Haimerin huoltamiseen. Yltää hyvin katolle ja vähän kun saan koroketta alle, niin toiminee riittävän korkeana työtasona otsapinnan(kin) pesemiseen.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2468 2469 [2470] 2471 2472 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|