Koiran kanssa iltalenkillä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2460 2461 [2462] 2463 2464 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Koiran kanssa iltalenkillä.
![]() Palmukin näytti olevan pystyssä Laviskurssilla ja uimassa
sekä kauppoja kierrellyt eli liikkunut niin että kantapohjat vaan sauhuaa ![]() No ei ole tosiaan pääasia täällä, mutta mun mielestä viestin voisi kaikki oikolukea ennen lähettämistä. Muiden on mukavampi lukea suunnilleen virheetöntä tekstiä.Varmaan tästä "suunnilleen oikeinkirjoituksest a" on kyse. Mulle sopii erikoisetkin tyylit ja virheet. Kysyn jos epäilyttää Yrittänyt löytää oikeat rengaskoot tälle ketjulle, lähellä oon mutten vielä tyytyväinen.
http://lanzacreations.com/images/categories/garter%20belt%20brass%20aluminum%20IV.jpg
Detskun vein maalaamoon ja yhden kaverin peräprutkua korjailtu
![]() (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Eikait Rauli kallistanut, tais huiput käydä lähellä 30m/s Hailuodossa
Jo eilen totesin uusimman läppärin tuulettimen pitävän huolestuttavaa ääntä. Tänään toimitin sen paikalliseen huoltoon tutkittavaksi. Diagnoosini oli oikea. Tuomio oli vain valitettava, uutta tuuletinta ei ole maahantuojalla.
Seuraavaksi otin puhelimen käteen ja soitin K.E.V.:lle. Hänellä oli tiedossa tuulettimen toimittaja, johon en valitettavasti vielä saanut yhteyttä. Huomenna uusi yritys. Käytiin emännän kanssa elokuvissa sitten 20 vuoden tauon jälkeen..paljon on paikat muuttuneet..
Hyvää huomenta kaikille Orkkilaisille ja vierailijoille, On uusi päivä kyseessä ja uudet "kujeet." Käytiin emännän kanssa elokuvissa sitten 20 vuoden tauon jälkeen..paljon on paikat muuttuneet..Kummassa.... ![]() Viitaten edelliseen kannanottooni...... Kuunneltu aamun hiljaisuudessa kuinka Suokurpat suunnittelevat lähtöä Etelään. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2460 2461 [2462] 2463 2464 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|