Tuli pestyä vaunu, kehtaa lähteä festareille 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2355 2356 [2357] 2358 2359 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tuli pestyä vaunu, kehtaa lähteä festareille
![]() Kyllä minä siitä ohi eilen lenkkeilin. Mutta hämäsi että hallille muikun ja lahnan ostoon. Halli on parin kilometrin päässä torin laidassa, eikä Rönön sillan kupeessa.Ee mulla oo sähkölämmitystä ja kerkisin jo äet muorin mökille. Mutta kahtottii myö pojan kanssa jotta tiällä ulkomaillaki o restorantteja, uateltii ens viikolla joku päevä käyvä siinä mustassa lampaassa siika syömässä nii ee tarvii pitsoo viäntää ^
Pyydä Höpö mukaan, kun se on juuri se raha porsaiden paikka. Kerran käyty, oli 5 vuotishääpäivä silloin. On sillä höpöllä pörssi kunnossa ku noi hövelisti sähkööki luppailee, suap lähtiä mukkaa, veämme pitkällä tikulla kuka männöö illan piätteeks tiskoomaan.
![]()
Ee mulla oo sähkölämmitystä ja kerkisin jo äet muorin mökille. Mutta kahtottii myö pojan kanssa jotta tiällä ulkomaillaki o restorantteja, uateltii ens viikolla joku päevä käyvä siinä mustassa lampaassa siika syömässä nii ee tarvii pitsoo viäntää Katohan että kortissa on saldo kunnossa. Jos ei ole, sitten Vuorikadulle on tullut uusi ravinteli Intian "pesaarin" viereen. ![]() Sampo ja muikut on hyvä valinta, välleen Savoviinasta ruokaryypyt. Palattu Multialta kotiin hoitamaan bisneksiä
![]() Katohan että kortissa on saldo kunnossa. Jos ei ole, sitten Vuorikadulle on tullut uusi ravinteli Intian "pesaarin" viereen.Sampo ja muikut perunamuusilla
Pätkinyt ja pilkkonut aiemmin tänään kaatamani koivu.
Lämmitin saunan. Ja ropsuttelin tänään kaatamastani koivusta tehdyllä ropsuttimella kehoani.
Vaunuun pieni laskutaso tekeillä tiskipöydän päähän,lisäksi fundeerauksessa mihin sijotan kännyköiden latauspisteen.Porta potille pitää tuunata wc:hen parempi paikka.
Vaan nyt en turhia hötkyile kun on loma! Lämmitin saunan. Ja ropsuttelin tänään kaatamastani koivusta tehdyllä ropsuttimella kehoani.Vastoinkäymisiä saunassa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2355 2356 [2357] 2358 2359 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|