Herätty
Ei viitti missata kaunista kesäaamua nukkumalla
Eli Huomenta vaan...
Ei viitti missata kaunista kesäaamua nukkumalla
Eli Huomenta vaan...|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2324 2325 [2326] 2327 2328 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Herätty
Ei viitti missata kaunista kesäaamua nukkumalla Eli Huomenta vaan...Hyvää huomenta kaikille. Aamukahvia nautiskelen auringon paistaessa. Illalla / yöllä luvassa kovaa vesisadetta. No nyt sitä sitten ollaan eläkeiässä,äkkiä nää vuodet kulkeepi. Nyt sitä sitten odotellaa että joku sanoo pahasti niin minä sanon hyvästi.
Aamupala syöty. Eväät tehty. Hyntteet matka-askissa, ee muuta kun muutamaksi päiväksi (yöksi) toisten makaamiin. Viro, Latvia ja Liettua.
![]()
^
Miksi et proomulla lähtenyt Tosi karavaanari ois mennyt mutta taitaa tuollaiset reissut olla niitä rahaporsaiden reissuja ![]()
^ Tosikaravaanari reissaa kulkimella, silloin kun se on järkevää oli kesä tai talvi. Rahaporsaat vain silloin kun linnut laulaa ja aurinko paistaa. Onhan se vähän hanurista lähteä kotimaan kesästä ulkomaille. Annettakoon se minulle anteeksi, kun menen veljeskansan luo ja vain muutamaksi päiväksi. ![]() Luehan nuita ulkomaan reissaajien lomaraportteja, he völjää kuljinta vain nukkumista varten. Syövät ja juovat ravintelissa, jonka ymmärrän kun siellä on halpaa. Sitten eivät kuitenkaan myy kulkimestaan keittiö juttuja pois. Jospa ne niitä tarvitsee sitten, jos pohjolassa reissailee. Proomu (Fiiliskukka) jää pihaan ilmastointi päällä. Ilmastointi siksi ettei jalopuukalusteet ja lyyssi verhoilu vaurioidu helteessä. Fiiliskukkaa olen rahdannut Tallinnan lautassa, ei se sitä mukavaksi kehunnut, vaikka kallista oli. ![]() Elä sano kellekkään että Kuortin apsilla käyn kusella ja pahvi mukillisen soroppia hakemassa. Syötävät otan kotoa. Vähän niinkuin hiippailemalla käyn, ettei kukaan huomaisi. ![]() Tosikaravaanari reissaa kulkimella, silloin kun se on järkevää oli kesä tai talvi. Rahaporsaat vain silloin kun linnut laulaa ja aurinko paistaa. Onhan se vähän hanurista lähteä kotimaan kesästä ulkomaille. Annettakoon se minulle anteeksi, kun menen veljeskansan luo ja vain muutamaksi päiväksi. Ei sitä tarvi seniorin niin kauheesti ulkomailla reissaamista pelätä. Kyllä sitä sitä voi oppia uusia asioita vanhempikin koira. Kohta enkeljoukko kuskaa sinua italian herkuille asti, älä huoli. Proomun voi edelleen pitää rekvisiittana kartanolla. Eikö siinä samalla aukiolla ole oikeakin kahvila ravintola ettei tarvii mitää saludoa mennä hörppimää puoli salaa ? ![]() Bavarian kannattaisi käydä ABC:llä niin huomaisi että siellä tarjotaan Presidenttiä.
Odotellut pakettirakettia. Antoi hienon tulo-aika ilmoituksen.Uw TransMission chauffeur komt naar verwachting bij u langs tussen 12:14 en 14:14.
De genoemde bezorgtijd is een indicatie. U kunt daar geen rechten aan verbinden. P.s. Ihaa, en kyllä senkään takia sinne mene. Juon itse keitetyt kaffeet bavariassa sitten heinäkuun puolella kun ajelen naatalista kohti savon sydän maita. Brasilian paahtoa bodum pannulla. Onhan tuota 3.5 viikkoon jo kaks kertaa syöny ravintelissa. Hohhoijaa kun taas jaksaa valehdella ihan julkisesti. On kuin poliitikko....
Muuten joku voisi opastaa miten saa epämiellyttävät asiat piiloon. Eli mikä pakko on lukea ulkomaanpalstaa? Ja mistä lähtien yksi iso torvi saa määrätä mitä muut tekee ja mitä kirjoittaa. Kekkosen aika on jo ohi..... Eläköön mennyt Sovjet Finland Onhan tuota 3.5 viikkoon jo kaks kertaa syöny ravintelissa. Hohhoijaa kun taas jaksaa valehdella ihan julkisesti. On kuin poliitikko.... Vaan älkää antako umpimielisyyden vaikuttaa kirjoitteluun. Ne matkakertomukset kuvineen on tämänkin saitin suola. Jatkoa odotellessa. ![]() No synttäripäivähän päättyi töissä mukavasti,tuli käsky Ensiviikolla mennä henk.kohtaiseen käynnille päällikön luokse. Aihetta ei kutsussa ollut. Äkisti tuli mieleen että nyt jo ilmoittavat ettei mun työ panosta enää tulevaisuudessa tarvita. Puolivuottahan ne lupasivat että saan jatkaa ja sitten irtisanomis uhka astuu taas voimaan. No aikahan se sitten näyttää mitä herroilla on mielessä
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2324 2325 [2326] 2327 2328 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|