Esitellyt vuokranantajan puolesta ihmisille kämppää..ensiviikol la olisi siirto lähemmäs kotia itsellä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2230 2231 [2232] 2233 2234 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Esitellyt vuokranantajan puolesta ihmisille kämppää..ensiviikol la olisi siirto lähemmäs kotia itsellä.
Mä tässä olen tilaillut varusteita,meille otettiin 8 uutta työntekiää
Mä tässä olen tilaillut varusteita,meille otettiin 8 uutta työntekiää Oliko se niin että olit jäämässä eläkkeelle, nyt palkataan uutta voimaa tilalle. ![]() Mitäs tuosta on tulossaGrillikatos ja varasto. Ihan vaan asiakkaalle. Oliko se niin että olit jäämässä eläkkeelle, nyt palkataan uutta voimaa tilalle.Näinhän se oli, kesällä otetaan vielä muutama lisää. Pakko olla vähän yliaikaa niin voinpa sanoo että yksi Arska vastaa yli kymmentä pojan nulikkaa. Lähin kytkyttelemään kotia päin. Ateneumiin jäi puoli tuntia, ehti juosta japaninäyttelyn läpi. Parempi kuin ilman sekin, taas kerran olivat rakentaneet älykkään ja komean näyttelyn.
Näinhän se oli, kesällä otetaan vielä muutama lisää. Pakko olla vähän yliaikaa niin voinpa sanoo että yksi Arska vastaa yli kymmentä pojan nulikkaa. Siinä huomaavaat, mitä menettävät hyvä Arska Kulkimeen 6 uutta ja pyöreää rengasta. Soljellisia nokialaisia ei ole enää yhdessäkään ajoneuvossa, osaa ne muutkin renkaita tehdä.
Junassa, matkalla kohti isoa kirkkoa. Missä se niin tolokku kirkko on. ![]() Missä se niin tolokku kirkko on. Väittävät että meren rannalla
Väittävät että meren rannalla Kun lähet rannikkoa pitkin Torniosta Virolahdelle, kyllä se sieltä löytyy. ![]() Kun lähet rannikkoa pitkin Torniosta Virolahdelle, kyllä se sieltä löytyy.Ei moneen kuitenkaan tuo kuvan tuubi kolkota perille.. Kävin kattomassa isoa erikoiskuljetusta kun osui melkein matkan varrelle.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2230 2231 [2232] 2233 2234 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|