Viime kesänä kun kävimme vaunulla Turkissa noita näkyi todella paljon siellä. Maansiirto, jakelu , yhdistelmävetureina jne
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2102 2103 [2104] 2105 2106 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Viime kesänä kun kävimme vaunulla Turkissa noita näkyi todella paljon siellä. Maansiirto, jakelu , yhdistelmävetureina jne
Varattu toukokuulle paikat viikoksi etelän aurinkoon
![]() Haarukoitu lokakuulle koko perheen reppureissua, kauas mutta halvalla.
Ja me taasen tuossa päätettiin syys lokakuun vaihteessa lähteä Alaniaan,jos sinne silloin syksyllä uskaltaa mennä.
Sent from my iPad using Tapatalk Minä ajattelin, että mennään niin kauas jotta uskaltaa. Rouvalle ei (ainakaan heti) kelvannut ukrainalainen lentoyhtiö välilaskulla Kiovassa, palatessa olisi ollut vielä yön yli odotus, päässyt kaupungille. Oli halvin, moni maksaa Finnairin keskipitkistä Euroopan lennoista enemmän.
Minä ajattelin, että mennään niin kauas jotta uskaltaa. Rouvalle ei (ainakaan heti) kelvannut ukrainalainen lentoyhtiö välilaskulla Kiovassa, palatessa olisi ollut vielä yön yli odotus, päässyt kaupungille. Oli halvin, moni maksaa Finnairin keskipitkistä Euroopan lennoista enemmän. Minä voisin taas mennä yksinomaan viikoksi Kiovaan. Livonsaaresta kotiuduttu
oli kyllä niin upea ilma eilen ja tänään tulikin lunta oikein reipaasti eikä aurauskalustoa ollut mailla eikä halmeilla ...tiettykään.. ![]() Minä voisin taas mennä yksinomaan viikoksi Kiovaan. Ehken viikoksi, mutta soma olisi käväistä. Pitää vielä pohdiskella. Pistin seisokkiautot lämpiämään ja siirsin puolen renkaan verran.....
Hihnat ja renkaat saivat hivenen notkistusta, kun oli 0 keli. Ehken viikoksi, mutta soma olisi käväistä. Pitää vielä pohdiskella. Kyllähän se on minullakin 4-5 yötä max. ...Toisten makaamissa. No, ei keväällä, eikä kesällä pois kotomaasta. ![]() Syksyllä on hyvä lähteä, kun vene on nostettu ja lehdet putoilee puusta. Johonkin, missä on vielä kesä.
Täällä oli kuulemma viime vuonna kylmä kesäkuu ja oliko toissavuonnakin? Silloin pitää katella omien makuuksien kanssa vaihtoehtoa. Syksyllä on hyvä lähteä, kun vene on nostettu ja lehdet putoilee puusta. Johonkin, missä on vielä kesä. Mitenkä kun tosisuomalaisesta syksykin on mukava kotomaassa. ![]() Pysy sinä tosikaravaanari ja tosisuomalainen vaan, minä rennommin asiat ottava lähden.
![]() Se on kateltava maailmaa niin kauan, kun vielä mahdollista on. Pysy sinä tosikaravaanari ja tosisuomalainen vaan, minä rennommin asiat ottava lähden. Voe tokkiisa, voi sitä kotomaassakin rennosti ottaa, ja otetaan. Jos meikäläinen lähtee muailimmoo katselemaan, jota en katso pakkomielteeksi, en kerkee kuin tuhannesosa promillen syynästämään. Toisten makaamilla käyn silloin tällöin halpamaassa, ilman mitään hehkutusta. Jokkainen tyylillään. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2102 2103 [2104] 2105 2106 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|