Sitä on liikkeellä. Olisi kyllä uni maistunut tällä kertaa.Nyt ei maistunut uni,mamma lähti jo töihin heräsin siihen

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2028 2029 [2030] 2031 2032 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sitä on liikkeellä. Olisi kyllä uni maistunut tällä kertaa.Nyt ei maistunut uni,mamma lähti jo töihin heräsin siihen ![]() Kyllä viideltä joka aamu viimeistään herätään,-juontaa juurensa siitä kun 20 vuotta tehnyt aamutallin hevosille,niin on vaan juurtunut tuohon biologiseen kelloon...
Huomenta vaan veljet! t migelHuomenta vaan,se olisi sitten pitkä työpäivä edessä,kellon ympäri täytyis jaksaa.
Sent from my iPad using Tapatalk Ylityölisät paukku!!!
No ei nää ylitöitä ole,mulla on heti töitten jälkeen opistolla hopeaketjujen opetusta,siksi pitkä päivä edessä. Toki saanhan mä palkan opetuksesta ja yllättävän hyvä liksanhan ne maksaa kansankynttilän hommista.
Hieno on,kaiverratko yläjyrsimellä vai mitä systeemejä sulla tuohon on? Reikähommiin on kartiopora paras, tekee siistin jäljen, kun kahtapuolen poraa. Kaikki muu kuviosahalla. Nykyajan puu on niin huppua, että on sahattava kuviot oikeassa järjestyksessä ettei tule lohkeamia. Pikkasen talttausta vielä. Taitajasta en tiijä, mutta kun jotakin on puuhasteltava. Niin, ja asutaanhan tässä melkein Pöljän kylän naapurissa. ![]() Hellan muurausta Jumankaut ku hieno! Itekkö oikein muurasit ja oletko kenties ammattimies alalla? Onkos tossa uuniosa vasemmalla sivulla vai eikö ollenkaan? Oletko laskenut mitä tulee itsekustannushintaa n maksamaan,siis tarpeineen päivineen? Voi olla että mulla on edessä samanmoinen urakka kun ajattelin vähän varaavampaa keittiön hellaa.... t migel Piti oma tallentava digiboksi korjata aamutuimaan, alkoi sekoilemaan eilen , hukkas ajastukset jne
Hellan muurausta Tolokku hella tulee. Onko vasemmalla leivinuuni, vai uuni joka lämpiää hellan savukaasuista.
Pesin m-auton!
Ihan ite muurasin ku ammattina muurari . Pelkkä puuliesi eli ei uunia. Tarvikkeiden hinnasta ei tietoa ku asiakas hommaa valmiiksi. Tarvikkeista tuolta http://kivitaloinfo.fi/tietoa-materiaaleista/tiilet/poltetut-tiilet/muurausohjeet/ Päivitin Win 10. Saas nähä oppiiko tätä ikinä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2028 2029 [2030] 2031 2032 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|