Tultu saaristosta! kesän parhaimmat saari-ilmat, kalasta ei niinkään
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1932 1933 [1934] 1935 1936 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tultu saaristosta! kesän parhaimmat saari-ilmat, kalasta ei niinkään
Heräsin Vuoriniemessä jostain "puskasta".
Kävin yhden työmaan katsomassa kun olivat sanoneet että on vähän huonoa jälkeä.
Totesin kun näin että jos on vain vähän huonoa jälkeä, niin minulla on huono optikko kun en näe kuin tosi huonoa. No mennää ensiviikolla jos ukkoherra säät pitää suosiollisena ja tehdään se uusiksi. Millerin raitisvesijärjestel mä tyhjennetty = liekö tuo ajokausi nyt sitten tässä
![]() Millerin raitisvesijärjestel mä tyhjennetty = liekö tuo ajokausi nyt sitten tässäVastahan se alkaa Tänään oli määräaikais käynti lääkärin pakeilla.
PSA 0.06 joten tarinoitiin kaikkea muuta mitä nyt terveet miehet tapaa. Ja sitten todettiin ettei nyt tarvii alvariinsa siellä rempata joten vasta puolen vuoden päästä uudelleen. Millerin raitisvesijärjestel mä tyhjennetty = liekö tuo ajokausi nyt sitten tässä Minä tyhjennän joka reissun jälkeen. Onhan tässä vielä syksyä vaikka kuinka. Minä tyhjennän joka reissun jälkeen. Onhan tässä vielä syksyä vaikka kuinka.Juuri näin Joulu vaunulla taas pitkästä aikaa
Juuri näin Aivan. Viimme joulu mökillä, nyt sitten vuoro, kulkimessa. Ei tosikaravaanarin kulkimet jouda naftaliiniin. ![]() Aivan. Viimme joulu mökillä, nyt sitten vuoro, kulkimessa. Ei tosikaravaanarin kulkimet jouda naftaliiniin.Juuri näin Kaikki ei ole luotu talvimatkailuun
![]()
Kaikki ei ole luotu talvimatkailuun Niin, ja jos kuljin on niin pieni, ettei siinä viihdy, vaan kalusteet on völjättävä ulos. Saattaahan se olla vielä kylmä ja vetoinenkin. Joku on sanonut että pohjolassa rakennetut, on myös talveen tehty. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1932 1933 [1934] 1935 1936 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|