Käyty töissä lepäämässä
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1525 1526 [1527] 1528 1529 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Aamulla korjattu yksi Alde 3000, iltapäivällä tehty keittiösuunnitelmia tytölle.
Kiviä viskonu.
ei yhtään mitään,mut huomen mökille puuhommiin
Käyty hakemassa sitä Putinin bensaa.
Hirvitti maksaa, kun hinta oli 0,598 €/l. Jäi vähän ruupeleita käyttämättä, mutta ehkä ensi viikolla sitten.
Ja kuinkas sitten kävikään? Nappasin melatoniinin "auttamaan nukahtamisessa" ja painuin peiton alle kirjoineni. Sitten tuli Pasi, joka oli tehnyt nopean päätöksen pihan laitosta, kertomaan, että Bysse pitää saada pois pihasta ennen puoltapäivää. Ok! Eikun vaatteet päälle. Vietiin as.auto evakkoon lähikaupan pihalle. Sitten jäin talkoisiin ja purin yhdet "portaat", jotka on kasattu pihakivistä. Ne oli muuten hiukan jäätyneet toisiinsa kii ne kivet. Fiskarsin pistolapiolla lopulta onnistui. Umpijäässä takas sänkyyn. Jalkakramppeja. Nousin niitä lääkitsemään suolatikuilla, villasukilla, pitkillä kalsareilla jne. Pihalta alkoi puoliltapäivin kuulua pikkukaivurin tömähdyksiä. Oli ihan äärettömän hieno päivä nukkua! ![]() Illalla ei tehnyt edes mieli ruokaa. Kuittasin sapuskan yhdellä maksamakkara-leivällä. Ja kuumalla kahvilla, jota kerkisin vissiin juoda kolmeen kertaan. Yövuorossa oli alkuun kiire, mutta nyt on hommat kohtalaisella mallilla. ![]() Olen niistänyt koko yön. En edes muista, koska mulla olis viimeksi ollut flunssa, mutta tää taitaa nyt olla jotain sellaista. Voi hitto! Kaksi on jo saikulla ja mun pitäis jaksaa vielä kaksi yötä. Hiukan huono omatunto on, kun nyt istun tässä laiskana sen sijaan, että tekisin yhden ikävän homman pois alta, mutta ei mulla kyllä ole siihen just nyt tarvittavia aineksiakaan. Ennen varastomiehen tuloa. Äääh, mä niiin haluaisin livahtaa täältä jo pois! ![]() Oli tanssi skapa Viikinglinella tänään vain Sitä se teettää kun noi likkaparitki on nykyään laillisii parei! ![]() Hauskaa reisuu Sipu! t migel
Oli tanssi skapa Viikinglinella tänään vain ONNITTELUNI VOITTAJILLE ![]()
10cm lunta tiellä
tarpoin ja kun lenkki loppumetreillä nii sieltä tulee rattori Noh hetken oli tie keveämpi kävellä liukkaampi,mutta keveämpi ![]() Ehkäpä se kunto vielä löytyy ![]() Käyty hakemassa sitä Putinin bensaa.Huomenna olisi tarkoitus mennä tankkausreissulle,kun on niin ihanan halpaa.
Ison kattilallisen laitoin hernekeittoa kiehumaan. Herneitä, jauhelihaa ja sipulia, sekä naudan paistin paistossa jäänyt liemi sekaan.
![]() Kiitokset kiitokset
![]() ja Kaijalle jaksamisia yövuoroon Höpölle herkku hetkiä rokan pariin nyt alkoi tekemään mieli kunnon hernerokkaa mutta tyydynpä nyt toiseen herkkuun kaalilooraan ![]()
Kaalilooran, viimmeisen annoksen söin minäkin. En viitsi sitä hernerokkaa jatkuvasti hämmennellä, nostin uuniin.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1525 1526 [1527] 1528 1529 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|