Varusteltu "uutta" kulkinetta perusvarusteilla ensimmäiselle reissulle.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1353 1354 [1355] 1356 1357 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Varusteltu "uutta" kulkinetta perusvarusteilla ensimmäiselle reissulle.
Haettu ruoka ja muut tarvikkeet viikonlopun reissua varten
Varusteltu "uutta" kulkinetta perusvarusteilla ensimmäiselle reissulle. onko kuitenkin samaa laatumerkkiä kuin oli edellinenkin ? Ja huomenna jotuu käydä hirvaskankaalla täyttämässä vaunun vesi säiliön,kun täälä joutuu keittämään juoma veden
![]() Kirottu Ojakkalan Siwa alimpaan he.......nSe on tommosta siellä ruuhka suomessa ![]()
Kirottu Ojakkalan Siwa alimpaan he.......n Odottivat, että asiakas olisi noutanut. Mutta kun ei asiakasta kuulunut, niin......
Pakataan roinaa toisille tarvitseville annettavaksi, eilen ja tänään. Lauantaina kyörätään Stadin liepeille jonnekin Espooseen edelleen lähetettäväksi.
Odottivat, että asiakas olisi noutanut. Mutta kun ei asiakasta kuulunut, niin...... Olishan sen ymmärtäny, jos vastaanottaja olis ollu esim Noora Karma mutta, kun ei tässä tapauksessa ilmeisesti ollu kyse selvännäkijästä, niin harvempi sitä käy pakettejen perään kyselemässä jollei tule ilmoitusta ![]() Olishan sen ymmärtäny, jos vastaanottaja olis ollu esim Noora Karma Noissa Siwa-paketeissa on ollut nyt paaaaljon ongelmia vähän kaiken suhteen. Löytyy väärästä paikasta ja lähetellään ees taas ja sit just tota ettei tuu mitään ilmotusta. Nousin "kukonlaulun" (no, ei kovin aikainen kukko kuitenkaan) kahville ja miettimään, mitä pitää Bysseen pakata mukaan. Sitten lisää kahvia ja miettimistä; siinä mä olen aika hyvä!
Pasin herättyä revittiin isän tarrat Byssestä ja laitettiin omat plus orgin tarrat tilalle.Pasi päätti, ettei menekään tänään töihin. Kiva; mä nakitan kauppareissun sille! ![]() Kohta soittelemaan töihin tilannekatsausta, että mihin aikaan sieltä mahdollisesti pääsisi illalla pois. Suunnitellaan ruoat hiukan sen mukaan. Illalla siis suuntana Kangaslampi Nastolassa. ![]()
Herätty,kahvia juotu, saunottu ja kohta töihin
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1353 1354 [1355] 1356 1357 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|