Ihailin ukkosen nousua.Ihaleppa rauhassa,täälä markiisin putki ikkunasta läpi! Ei minulla vaan noilla ranta ruotsalaisilla...
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1318 1319 [1320] 1321 1322 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ihailin ukkosen nousua.Ihaleppa rauhassa,täälä markiisin putki ikkunasta läpi! Ei minulla vaan noilla ranta ruotsalaisilla... Ihailin ukkosen nousua. Justiinsa teen terassilla samaa. Sellaisen kevyen Aperolsodan kaadoin janojuomaksi, kun auto on saatu reissuvalmiiksi. Ihaleppa rauhassa,täälä markiisin putki ikkunasta läpi! Ei minulla vaan noilla ranta ruotsalaisilla...Minäpäs kelasin markiisin sisään. Ilahtunut niin
tulevasta viikonlopusta ja ystävien tapaamisesta ![]() piitkäästä aikaa maltan tuskin odottaa että pääsen taas treffaamaan IHANAA
maltan tuskin odottaa koitetaa saada tuaretta haukea la ruokapöytään :-P Uuu, kuulostaa hyvältä ![]() Me tuodaan perunoita ja salaattitarpeita. koitetaa saada tuaretta haukea la ruokapöytään :-P aah njam .. mee sitten heti aamusta ongelle sen lintu-uistimes kanssa jotta ehdit saadaa kalat pöytään Ei muuta,kuin reissut taitaa olla tehty,vaimo kotona,pyörätuoli ja rollaatori,omaishoitajan arkea !Perho-Ukolle hatunnosto omaishoitajuudesta! Voimia sinne!
Blogiin kuvia päivittänny & vähän kirjoittanutkin, oottelen sitä mörkö-ukkosta nousevaksi (jos vaikka jonkun kuvan sais näpätyksi)
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1318 1319 [1320] 1321 1322 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|