Hienoa kun iskä jeesaa poikaansa listoitushommeleiss a kun aina tuppaa jäämään. Ite tuun huomenna Helsinkiin kans raksahommeleihin-tosin nyt sais taas olla ne plussakelit.... 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1032 1033 [1034] 1035 1036 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hienoa kun iskä jeesaa poikaansa listoitushommeleiss a kun aina tuppaa jäämään. Ite tuun huomenna Helsinkiin kans raksahommeleihin-tosin nyt sais taas olla ne plussakelit....
![]()
Kaivoin tietoa C-ajokorttien voimassaolosta 7-kympin jälkeen.
![]() Käyty pojan raksalla tekemässä listoitushommia ja tätä jatkuu tämän kuukauden. Viikonloppuna keittiökaappien asennus. täälläkin mäellä olis köökkikaappien päivittäminen mutta ajan kohta avoin kun ennen sitä pitäis kait laittaa nuo parketit menee sitten nätisti kaapien alle mutta milloinkas se taphtuu se onkin toinen juttu ![]() Terve!
Uus sänky hajettu kaupasta ja vanha heitetty mäjellen. Aika homma; vanhan purku ja ulos kelkkominen, sen jälkeen uuet kamppeet sisälle ja kokkoominen. Nyt on tuo huonompi olkapiä niin kippee että saapa nähä pystyykö uuessa petissä nukkumaan, vai pittääkö mennä pihhaan vanahalle maate ![]() Terve! kerran kävi niin että kun ostettiin sellanen rautasänky piti seuravan yönä jo hakea vanha takas kun se ei sopinut yhtään näille luille ![]() kerran kävi niin Terve! On tossaki rautajouset, mut aikas pal o vahtomuovi ja vanu ympäril, et kyl mä luule et koemakuum perustel tosa uni tule Kare kauniita unia
uuteen petiin vain toivottelen Terve!
Toi erelline ol vaa tommone; ko täytyy koitta yhe entise riston konsti, et saisis ton tonni täytte ![]()
Tervetuloa joukkoon iloiseen! Hemmetti huomen pitäis laitta pykälä pesään ja auttaa kaveria rakennushankkeessa mut ajatuksissa vaan kummittelee eri ruokapaikat hesassa ja yölepo.Tääl ois kans apulaisen paikka auki.. eiku junnaan mä pistän matkaajan lämpeneen.. ruoka ja juoma talon puolesta.. ja molempia riittää jos työt kiinnostaa ![]() Terve! Hyvä kun muistutit. Uus sänky tuntuu ny kuitenki turhan kovalta, joten tänään on edessä vielä patjan kääntö. Lisäks mä tossa totesin ett mjo saa nykyään nauttia meitin entisen papin sunnuntaisaarnoista . Harmi kun muutti pois.. Niin ja ihan huvikseen laskeskeltu kahden lasivitriinin kaappien sisällän arvo.. Äkkiä sitä vaan Arabian astiastosta ja muutamasta Nuutajärven/Kumelan maljakosta tulee ihan käsittämättömiä summia.. 7-vuotiaana pikkutyttönä oon pilkkikilpailusta voittanu itelleni tälläsen ![]() http://www.gallerytarvainen.fi/?2259,oiva-toikka-bambu-taidelasi-27cm-nro5016 Hyvä kun muistutit. Uus sänky tuntuu ny kuitenki turhan kovalta, joten tänään on edessä vielä patjan kääntö. Hahaa ..täällä hirnun ääneen ![]() - hiukan kauan raksutti tuol pääkopas kun luin patjasta ja heti perään mjon pappisjutskasta mutta ,kun aatos jäi siihen patjaan niin aattelin ,että onkos mjo nyt saanut teidän patjan, jonka pappi siunas ![]() noh uudelleen luku ja pariinkin kertaan ymmärsin viimein mist oli kysymys ![]() psst ... ja tässä on tulos kun on valvonut yön ja ihmetellyt miksi ulkona on noin valoisaa ![]() noh toi kuu-ukko se taas loi sulo valoaan siihen malliin , ettei tarvinnutkaan nukkua ![]() ja ipsu onnea pilkkivoitosta kyllä se voitto ainakin on poikinut aikas hyvän potin Tääl ois kans apulaisen paikka auki.. eiku junnaan mä pistän matkaajan lämpeneen.. ruoka ja juoma talon puolesta.. ja molempia riittää jos työt kiinnostaa Hah haa,tottakai tulisin mut ku möksä tääl niin jäähtyy ja tytöt ikävöi kovasti et pitäis olla vähä pelipaikoil-toi hesa ei oo ku pari tuntia sivu... Onkos sulla sen pajan asettamisessa avun tarve? Mulla iskee radiohiljaisuus vähäks aikaa ku lähetään tonne piäkaapuntiin ja läppis on repussa! ![]() Mut iltapäivällä majapaikassa viimeistään alkaa torvet soimaan............ ....t migel Terve! Terve! Hyvin nukutti Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1032 1033 [1034] 1035 1036 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|