Töitä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 668 669 [670] 671 672 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pitäs lähteä hakemaan vanhoja ikkunoita jotta rouva voi teettää mulla kasvihuoneen
![]() Kasteltu kukkapenkit ja pensaat. Kaivovedellä niin ei tarvi laskia kuutioita.
![]() Vihdoinkin löydetty syy asauton pissapojan toimimattomuuteen. Kaikki on tutkittu ja mitattu, monitoimiviiksi tullut tutuksi muutaman purkauksen ja mittauksen jälkeen. Vika oli poikenneessa johdossa säiliön vieressä. Johto suojattu suojaputkella ja sekin hyvin teipattu, toinen johdoista kuitenkin poikki ja toisessa kuoressa selkeä hankauma. Huomenna voisi viedä leimalle.
Mielestäni olin havaitsevinani pienen väljän etupäässä syksyllä kun laitoin talvikumit alle. Nyt keväällä ei löytynyt ja ei myöslkään rengasliikkeessä kun kunnolla kokeilivat kun kävin tasapainottamassa etupyörät. Saa nähdä löytyykö katsastuksessa sanomista.
Kasteltu kukkapenkit ja pensaat. Kaivovedellä niin ei tarvi laskia kuutioita. Pumppu nostaa lähteestä vettä kukille par`aikaa. Lisäksi nurmikko ajeltu! Lisäksi nurmikko ajeltu! Täällä jo toistamiseen saatu nurmi ajaa ja kun tuota vettä ei vaan sada, 1.5 viikkoa ollut jo lähes yhtä aurinkoa joten vesiletkulla ja kastelukannulla kasteltu pensaita, puita, kukkia.. Antakaa sitä vettä jo.... edes päivän ajaksi. ![]()
Tänään tuli puuhasteltua lähempänä aurinkoa, tornin osia sovittelin paikoilleen. Välleen kun käy uimssa, niin kyllä sitä pärjää kesällä savossakin. Paita päällä täytyy askarrella, kun nahka palaa.
![]()
Tuohan pitää käydä testaamassa, niin kovin harvinaista on täällä Väli-Suomessa, että saapi oikeaa napolilaista ruokaa tai ainakin lähes. No, helevatta kääntäjän virhe. Rappoo se oli, ja jäistä, ja kohta toinen perään. Tehty keikka Venäjälle ja ihmetelty, miten joustavaksi naapuri on tehnyt rajan ylityksen. Eivät seisota enää turhaan jonoissa. Vaikka autoja oli pajon, niin rajalla meni alle 15 min molempiin suuntiin. Hymyilemättömiä virkailijoita näyttää edelleen riittävän.
Onnistuttu ratkaisemaan eräs riita ja neutraloimaan kytevä eripura.
Kiitos M Mikkolalle ! ![]()
Paikkamaalattu kulkinetta, viel pitäis pari johdonpätkää & katkaisin laittaa niin sais yläpunkan verhovalon toimimaan
terveissi vaa
tuulisest turkkusest ja ikeastahan ei pääse millään pois ettei yks pehmis mahtuis massuun ja hyvää ol niinku ol ennenkin taimet ootelee istuttajaa olis tommattia ,persilliaa,purjoa ,lehtisalaattia ym ym mut ny ei ehdi edes istuttamaan kun just tulee kaffevieraita päiväkaffeel Rikoinpa lakia. Kävin kaverin kanssa nostamassa verkot. Kaveri souti ja minä nostin. Pois tullessa tajusin, että mulla olis pitäny olla kalastuskortti. 5 reilun kahden kilon lahnaa.
Rikoinpa lakia. Kävin kaverin kanssa nostamassa verkot. Kaveri souti ja minä nostin. Pois tullessa tajusin, että mulla olis pitäny olla kalastuskortti. 5 reilun kahden kilon lahnaa.Vaatiko ne sitä alle 18V ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 668 669 [670] 671 672 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|