rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: UPO Mobilife Ongelma  (Luettu 19731 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:20
Vs: UPO Mobilife Ongelma
« Vastaus #45 : 20.06.2017 kello on 17:40 »
Sama vika minun kaapissa ettei jäähdy kummallakaan. Oli viime vrk autotallissa nurinpäin ja nyt sähköllä kokeilu. Mitä kohtaa siinä pitäs lämmittää kuumailmapuhaltimel la jos se auttais jotain ja kuinka paljon?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:20
Vs: UPO Mobilife Ongelma
« Vastaus #46 : 20.06.2017 kello on 17:55 »
Sama vika minun kaapissa ettei jäähdy kummallakaan. Oli viime vrk autotallissa nurinpäin ja nyt sähköllä kokeilu. Mitä kohtaa siinä pitäs lämmittää kuumailmapuhaltimel la jos se auttais jotain ja kuinka paljon?
Ja oisko tuohon järkeä laittaa sitä puhallinta? Käviskö siihen esim tietokoneen 12 v puhallin? Laittais vaikka kytkimellä ohjattavaksi , yöksi sammuttais, onko mitään vaaraa?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:19.08.2023 kello on 19:00
  • ---
Vs: UPO Mobilife Ongelma
« Vastaus #47 : 22.06.2017 kello on 16:41 »
Onkohan 230 vastus ehjä.. Jos kaappi sähkölkä jäähtyy, niin suutin tai poltin tietenkin tukossa, kun ei kaasulla kylmene..

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:20
Vs: UPO Mobilife Ongelma
« Vastaus #48 : 22.06.2017 kello on 18:53 »
Kyllä se ylösalaisin pito vrk. auttoi. Mutta kyllä se on yllättävän lämmin se putken eriste pinnasta minkä sisus lämmitetään sähöllä tai kaasulla. Onko parempia eristeitä kuin alkuperänen folio pintainen palovillaputki.? Se on nyt testissä varastossa sähöllä.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.09.2023 kello on 16:02
Vs: UPO Mobilife Ongelma
« Vastaus #49 : 4.07.2017 kello on 21:13 »
22.6-3.7 välisen ajan olin lomareissulla. Vaunu oli välillä pitkiäkin aikoja leirissä ja kaappi pysyi kylmänä.
Ensiapu tepsi kun 19.6 ja 20.6 molempina iltoina pidin sähköllä kaappia ja pyörittelin kaappia ja koputteli kumipäävasaralla kaapin takana olevia putkia. Välillä pidin kaappia n.tunnin sähköllä ja aina kaappi kylmeni. Tätä toistin kumpanakin iltana kolme kertaa ja näytti tehoavan.