^ Hyvällä pidolla kaikki kestää, jotkut paremmin kuin toiset. Hymer on varma valinta rakenteiden suhteen ollut jo pitkään.
Itse en pelkää perus styrox eristettä ja eristeenä se on yhtä hyvä kun muutkin. Tietty styrox ei sitten siedä minkäänlaista vuotoa ilman rakenteiden korjaamista.
Hinta/laatu suhde uutena kertoo kyllä paljon ja kalliimmat on kieltämättä paremmin rakennettuja. Meillä on Chausson ja merkkinä minun mielestä aliarvostettu suomessa, saksassa hintatso jopa korkeampi kuin täällä.
Itse ostin auton kosteusvaurioisena ja syy oli väärin asennettu peruutuskamera. Sen asennusreistä takaseinä oli kastunut ja yhteen kaappiin tuli vettä. Autolla olen ajanut n. 150 000 km ja kaikkiaan siinä on n. 275km mittarissa. Käy ja kukkuu eikä "rämise" ajossa. Fordin vm 2002 alustalla tuo.
Tuohon lisähintaan on vaikea tai mahdotonta vastata, omaan käyttöön näitä ostetaan ja jos joku "facelift" alusta nostaa hintaa sen vaikutus pienenee ajan mittaan. Ehjä hyvin pidetty vanhempi voi hyvinkin olla parempi vaihtoehto